فرمانده هوانیروز نزاجا:

ولایت‌مداری‌، اصل و اساس کار هوانیروز و نیروهای مسلح است

امیر «یوسف قربانی» گفت: ولایت‌مداری‌، اصل و اساس کار هوانیروز و نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۳۵۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 06August 2019

ولایت‌مداری‌، اصل و اساس کار هوانیروز و نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: ولایت‌مداری‌، اصل و اساس کار هوانیروز و نیروهای مسلح است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این اقتدار قابل توجه با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاسی از شهدا حاصل شده است.

وی با بیان اینکه امروز یگان‌های رزمی ارتش ایران در بالاترین حد خود قرار دارند، ادمه داد: افتخار ارتش؛ خدمتگزاری به انقلاب، نظام، دفاع از ملت و کشور در میادین پرخطر است.

قربانی تصریح کرد: از محضر آیت‌الله علما سپاسگزارم که در خطبه‌های پرشکوه نماز جمعه همواره، تلاش‌های نیروهای مسلح را انعکاس می‌دهند.

امروز اقتدار کشور سبب ترس دشمنان شده است

 آیت الله « مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در ادامه این دیدار، گفت : ایران تنها کشوری است که نیروهای مسلح آن در خدمت اسلام  است و این جزو افتخارات بزرگ همه ماست.

آیت‌الله علما ضمن تبیین ارزش‌های نظام اسلامی، افزود: امروز اقتدار کشور در سایه ولایت است، زیرا ولی‌فقیه متخصص در امور دین است و تمام برنامه‌ها به ایشان برگشت می‌خورد.

وی با تاکید بر ارزش معنویت در نیروهای مسلح، ادامه داد: امتیازات دنیایی در مقابل نیات خیر نیروهای مسلح، هیچ است و آن چه سبب اقتدار نیروهای مسلح ما در جهان شده و وجه تمایز آن‌ها محسوب می‌شود، همین پشتیبانی آن‌ها از اسلام و ارزش‌هاست.

گفتنی است، در این دیدار ماکت بالگرد هوانیروز، تقدیم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها