حاجی‌دلیگانی:

گزینه‌ «مقاومت» تدبیر درستی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مقاومت بهترین گزینه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که باعث رفع اثر تحریم‌ها در کشور شد.
کد خبر: ۳۵۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ - 06August 2019

گزینه‌ «مقاومت» تدبیر درستی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی‌دلیگانی» در گفت‌وگو با «خانه‌ملت» با اشاره به بیاناترهبر معظم انقلاب اسلامی  مبنی بر اینکه دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان باعث جوشیدن کشور از درون شده است، اظهار داشت: گزینه‌ای به نام «مقاومت» به جای جنگ و تسلیم شدن که از سوی رهبری تدبیر و انتخاب شد، گزینه بسیار درستی بود.

گزینه رفع اثر تحریم‌ها را دنبال کردیم

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: مقاومت باعث شد تا به جای اینکه تلاش کنیم تحریم‌ها را برداریم که البته شدنی نبود و یا اینکه بخواهیم تحریم‌ها را دور بزنیم و قطعا هزینه بسیاری داشت؛ بنابراین گزینه رفع اثر تحریم‌ها را دنبال کردیم و این در راستای مقاومت، کاری بود که اتفاق افتاد.

مسئولان به تقویت ظرفیت‌های داخلی به ویژه دفاعی پرداختند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه این اتفاق ممکن نبود مگر اینکه مسئولان به میزانی که از خارج قطع امید کردند، به تقویت ظرفیت‌های داخلی پرداختند، تصریح کرد: ظرفیت‌های تقویت شده در بُعد دفاعی بود و به هر میزانی که این تلاش و اعتقاد در کشور انجام شد، نتیجه بیشتری نیز گرفته شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها