شهید «علیرضا ابراهیمی»:

همیشه به یاد خدا باشید و نماز را اول وقت بخوانید

شهید «علیرضا ابراهیمی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: همیشه به یاد خدا باشید و نماز را اول وقت بخوانید.
کد خبر: ۳۵۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸ - 10October 2019

همیشه به یاد خدا باشید و نماز را اول وقت بخوانید  //عکس کشیده شده///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «علیرضا ابراهیمی» یکم آذر 1339 در روستای اینچه علیا از توابع شهرستان مانه و سملقان واقع در استان خراسان شمالی به دنیا آمد.

پدرش رضا و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و راننده بود و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

«علیرضا ابراهیمی» در تاریخ بیست و یکم اسفند 1362 در بمباران شیمیایی جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و پیکر او را در گلزار شهدای روستای اسلام آباد تابعه زادگاهش به خاک سپردند.

قسمتی از وصیت نامه شهید «علیرضا ابراهیمی»

«سلام به رهبر گرامی ایران این پیر جماران که برای نجات مظلومان به پا خواست و سلام به تمام شهیدان راه خدا که برای آبیاری انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدای اسلام کردند و درود بر تمام خانواده های شهدا که با استقامت و بردباری خود به تمام مردم جهان فهماندند که می توانند در برابر هر مشکلی استقامت بورزند.

ما می دانیم که امام بزرگوارمان فرمود این مسئله بر هر فرد مسلمانی واجب است که به جبهه برود و وظیفه شرعی خود را انجام دهد، همیشه به یاد خدا باشید و نماز را اول وقت بخوانید و صحنه ها را خالی نکنید و من نیز به این فرمان امام لبیک گفتم و در راه حق قدم برداشتم.

هدف من از آمدن به جبهه این است که از میهنم این سرزمین شیران پاسداری کنم و نگذارم که دشمنان ما این سرزمین شهیدان را از ما بگیرند، من به جبهه آمدم که از ناموسم دفاع کنم و نگذارم که خون هزاران شهید پایمال شود.

من کوچکتر از آن هستم که به ملت غیور ایران پیام بدهم اما یک سخن کوتاه با ملت ایران دارم، منافقین را نابود کنید ان شاءالله هرچه زودتر کربلا را فتح خواهیم کرد و راه کربلا باز خواهد شد. دیگر هیچ ظلمی در جهان نباشد و تمام دنیا زیر عدل و داد حضرت مهدی (ع) باشد و توصیه دیگر که دارم این است که ملت ایران تقوی داشته باشند و نماز و روزه بگیرند و واجبات اسلام را از یاد نبرند باید ما در این جهان بذری بکاریم که در جهان حاصل خوبی داشته باشد. و در جهان آخرت برویم و در جهان آخرت در برابر خدای خود روح سفید باشیم نه اینکه سرافکنده و خار و ذلیل باشیم با امید این که تمام مظللومین از زیر سلطه ظالمان در آینده و با امید اینکه حضرت مهدی (ع) هر چه زودتر ظهور کند.

والسلام علیکم و رحمت الله.

چشمان مرا باز بگذارید که دشمنان خیال نکنند که من کورکورانه کشته شدم و دیگر عرضی ندارم جز سلامتی رهبر گرامی ایران».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار