در دیدار استاندار زنجان با وزیر دفاع مطرح شد؛

افتتاح فاز نخست موزه شهدای استان زنجان سال 99

در دیدار استاندار زنجان و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح شد که فاز نخست موزه شهدای این استان باید در سال 99 افتتاح شود.
کد خبر: ۳۵۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ - 06August 2019
استاندار زنجان با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار کرد / وزیر دفاع: فاز نخست موزه شهدای استان زنجان سال 99 افتتاح می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از زنجان، استاندار زنجان به همراه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

«فتح‌الله حقیقی» استاندار زنجان در ابتدا گزارشی از اقدامات جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان، تشکیل کمیته اجرایی و نیز ساز و کار اجرایی و تفکیک وظایف سازمان‌ها و ادارات مربوطه را ارائه کرد.
 
در ادامه «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ضمن ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گفت: این پروژه از اهمیت‌های زیادی برخوردار است و با تکمیل شدن این پروژه گام موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان برداشته می‌شود.
 
این مسئول به پیوند زدن دانش آموزان و دانشجویان با فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: موزه شهدا می‌تواند این پیوند را ایجاد کند، چونکه نسل جوان با حضور در این موزه از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

محمدی با اشاره به کمبود بودجه برای تکمیل ساخت این موزه گفت: از اعضای هیئت امنا، مسئولان کشوری و استانی خواستار این هستیم که در راستای تکمیل این پروژه قدم مثبت بردارند.

در ادامه امیر «حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با ابراز خرسندی از طرح خوب موزه شهدای زنجان گفت: با تکمیل شدن این طرح قدم مثبتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداشته می‌شود و باید مسئولان از این طرح حمایت کنند.
وی با اعلام آمادگی از همکاری در بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه افزود: فاز نخست موزه شهدای زنجان باید در سال ۹۹ افتتاح شود.
 
در پایان جلسه وزیر دفاع به جمع هیئت امنای افتخاری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان پیوست و متذکر شد: افتخار ما این است که خدمتی به شهدا در جامعه کنیم و امیدواریم که بتوانیم موزه شهدا را در سال‌های آینده تکمیل کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها