رییس جهاد دانشگاهی مازندران خبر داد؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «علی عابدینی» در سالروز جهاد دانشگاهی

واحد عبدالهیان از تجلیل خانواده شهید مدافع حرم «علی عابدینی» در مراسم سی و نهمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی با حضور رئیس جمهور در تهران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ - 07August 2019

تجلیل از خانواده شهید «عابدینی» در مراسم سالروز جهاد دانشگاهی کشوربه گزارش دفاع‌پرس، «واحد عبدالهیان» رییس جهاد دانشگاهی مازندران با تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار داشت: خانواده شهید سرافراز مدافع حرم علی عابدینی ۱۶ مرداد در مراسم سی و نهمین سالروز تشکیل این نهاد در ساختمان پاستور با حضور رییس جمهور از طرف جهاد دانشگاهی تجلیل می‌شود.

وی افزود: شهید علی عابدینی دانشجوی کارشناسی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در بابل بود که در طول مدت دانشجویی بارها به سوریه اعزام می‌شد و یک بار هم با کتف زخمی در سر جلسه امتحان حاضر شد.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با نبرد با تکفیری‌ها نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند، تصریح کرد: این شهدا مایه سرافرازی و اقتدار کشور و خار در چشم دشمنان هستند و تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان و مردم است.

وی با اشاره به اینکه، وقتی مادر شهید علی عابدینی می‌گوید: «بزرگترین افتخار من شهادت فرزندم علی در راه دفاع از حریم آل الله است»، این همان فرهنگ ایثار و شهادت است که به درستی در میان جامعه ما نهادینه شده و باید از این فرهنگ پاسداری کرد.

شهید علی عابدینی در سحرگاه ۲۵ مرداد ۶۷ هجری شمسی در خانواده‌ای مذهبی و متدین در روستای فرم از توابع بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار دیده به جهان گشود.

اردیبهشت‌ سال ۹۵ خبر شهادت ۱۳ شهید ایرانی در خان‌طومان سوریه به سرعت در شبکه‌های مجازی منتشر شد. «علی عابدینی» یکی از این شهدای نیروهای یگان ویژه صابرین بود که همراه با تعدادی دیگر از همرزمان خود در خان‌طومان حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها