با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدا؛

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان برگزار شد + تصاویر

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان، شب گذشته (سه‌شنبه) با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدا در حسینه شهدای مظلوم کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رزمندگان حماسه‌ساز خطه کردستان، بعد از گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس، در دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان دوباره گردهم آمدند تا یاد و خاطره روزهای حماسه و ایثار را زنده کنند.

جانبازان و رزمندگان در این مراسم معنوی به یاد همرزمان شهید خود و غربت سرور و سالار شهیدان گریستند و در حال و هوای معنوی، شهدای خطه کردستان همچون «محمد بروجردی» (مسیح کردستان) را یاد کردند.

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان برگزار شد

خانواده‌های شهدای مظلوم کردستان که همچون رزمندگان از اقصی‌نقاط کشور خود را به حسینیه شهدای مظلوم کردستان رسانده بودند، به این مراسم معنویت بیشتری داده بودند.

همچنین ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدا، خاطره‌گویی رزمندگان دوران حماسه و ایثار، فضای دوران دفاع مقدس را برای رزمندگان خطه کردستان تداعی کرد.

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان برگزار شد

ماموستا «سید حسین حسینی» امام جمعه سقز طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: همه شهدا نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند، هرچه ما از مقام والای شهدا تمجید کنیم، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی با تأکید بر این‌که امروز باید همچنان مدافع اسلام باشیم و دشمنان اسلام را بشناسیم، افزود: دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند با ایران اسلامی درگیر شود؛ برای همین است که می‌خواهد جوانان ما را منحرف کند و بین آن‌ها تفرقه بیاندازد.

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان برگزار شد

ماموستا حسینی گفت: امروز رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را به شهادت می‌رساند و آن‌ها را زندانی می‌کند؛ اما جز کشور ایران و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) هیچ کشور دیگری این اقدام را محکوم نمی‌کند.

وی با تأکید بر این‌که نباید جنایات اسرائیل را فراموش کنیم، تصریح کرد: مسجدالاقصی محل معراج رسول خداست و اسرائیل آن را تصرف کرده است؛ لذا مسلمانان نباید کوتاه بیایند.

دومین یادواره شهدای مظلوم کردستان برگزار شد

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی»، سردار «ولی‌الله همت» برادر سردار شهید «محمد ابراهیم همت» و دیگر فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها