استاندار کرمانشاه:

چهل سال عمر با برکت نظام ثمره فداکاری شهداست

«هوشنگ بازوند» گفت: هر آنچه نظام اسلامی در طی این چهل سال از عمر با برکت انقلاب به دست آورده است ثمره فداکاری‌ها و جانبازی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های صبور این عزیزان است.
کد خبر: ۳۵۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 07August 2019

چهل سال عمر با برکت نظام ثمره فداکاری شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه به همراه فرماندار و جمعی از مسئولین استان در منزل شهید مدافع امنیت «سید محسن نقیبی» حضور پیدا کرده و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

وی با گرامی داشت ایثارگری‌های شهدا به‌ ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت اظهار داشت: هر آنچه نظام اسلامی در طی این چهل سال از عمر بابرکت انقلاب به دست آورده است ثمره فداکاری‌ها و جانبازی‌های شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های صبور این عزیزان است.

بازوند افزود: شهدا در راهی گام برداشتند که مقصدش پیروزی و خیر و برکت و عاقبت‌ به‌ خیری بوده است و به حمدالله جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و قرآن و اهل‌بیت و کیان اسلامی‌مان پیش رو و ثابت‌قدم بوده‌اند.

استاندار کرمانشاه با بیان این مطلب که به معنای واقعی کلمه شهدا مردانی بی‌ادعا بودند گفت: شهدا كساني بودند كه در اوج مردانگي و گذشت تمام داشته‌هایشان را براي حفظ ارزش‌های ديني و انقلابي بدون هيچ چشم‌داشتی فداي اسلام و انقلاب كردند، شهدای معزز حق بزرگي بر گردن ما دارند.

مقام ارشد استان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خدای متعال جابر است و به‌ خوبی زحمات شهدا را جبران می‌کند و این عزت و آبرویی که امروز خانواده‌های معظم شهدا در بین جامعه از آن برخوردارند، از نعمت‌هایی است که خداوند متعال می‌خواهد زحمات ایثارگران را جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار