برگزاری نشست پیشکسوتان پشتیبانی جنگ خراسان در مشهد+ تصاویر

نشست پیشکسوتان پشتیبانی جنگ خراسان در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، به منظور هم‌­افزایی جهت احصا نقش زنان در پشتیبانی جنگ خراسان و انعکاس آن در دانشنامه استانی دفاع مقدس، نشستی با حضور «سید نعمت‌الله سجادی» معاون ارشد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، حجت الاسلام «محمد شم‌آبادی» رئیس پیشین امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی این استان و جمعی از زنان پیشکسوت پشتیبانی جنگ خراسان امروز در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

سجادی در این نشست اظهار داشت: با توجه به اهمیت نقش پشتیبانی جنگ، این ضرورت وجود دارد تا کسانی که در پشتیبانی نقش آفرین بودند آنچه که در پشتیبانی جنگ به وقوع پیوسته را مکتوب کنند تا ضمن مستند‌سازی، به عنوان عملکرد این مجموعه برای نسل­‌های آینده باقی بماند.

وی افزود: مراجعه پژوهشگران و نسل­‌های آینده به این اسناد، جامعه را متوجه این حقیقت می­‌کند که پشتیبانی از جنگ با آن حجم بالایی که صورت گرفته صرفاً از طریق دستگاه­‌های دولتی امکان­پذیر نبوده و این مردم بودند که پشتیبانی جنگ را مدیریت کردند. این نقش باید به عنوان یک الگو به جامعه معرفی شود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام «شم‌­آبادی» با بیان پیشینه پشتیبانی جنگ خراسان بر ضرورت پرداختن به نقش پشتیبانی مردمی در دانشنامه استانی دفاع مقدس تأکید کرد.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار