فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

اعتماد شهروندان به پلیس، بزرگ‌ترین سرمایه ناجاست

سردار «حسین عبدی» گفت: وظیفه پلیس جمع کردن خرده‌های شیشه از کف خیابان و یا نجات جان فردی که قصد خودکشی دارد نیست، اما نیروهای ما چنین اقداماتی را از روی وظیفه انسانی انجام می‌دهند و تقدیر هم می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه حوزه ماموریت پلیس در عرصه خدمت‌رسانی بسیار گسترده است، اظهار داشت: سطح وقوع جرایم در آذربایجان‌ شرقی در قیاس با نرخ متوسط کشوری پایین است و این نشان می‌دهد جامعه‌مان امنیت دارد.

وی با تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، تصریح کرد: اهالی رسانه با همکاران‌مان ارتباط بسیار خوبی دارند و نقش خبرنگاران در عصر ارتباطات بسیار موثر و حیاتی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر آرامش را در جامعه افزایش دهیم کارمان را درست انجام داده‌ایم، توضیح داد: وظیفه‌ پلیس ممانعت از خودکشی افراد و یا کمک‌رسانی به مصدومان سوانح نیست ولی ما برای نجات انسان‌ها خود را مسئول می‌بینیم.

وی با اشاره به افزایش توانایی پلیس در کشف جرایم، خاطرنشان کرد: آنچه برای پلیس اهمیت دارد جلب اعتماد مردم است و خوشبختانه وجود نیروهای خدوم و مومن این زمینه را فراهم کرده است؛ حفظ اعتماد مردم به ناجا برایمان خیلی مهم است چراکه معتقدیم بزرگ‌ترین سرمایه ناجا اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است.

عبدی خواستار رعایت ایمنی‌های لازم از سوی شهروندان برای پیشگیری از سرقت شد و ابراز داشت: در چهار ماهه‌ اول سال 113 باند سرقت بازداشت و متلاشی شده‌اند و آذربایجان‌ شرقی جزو چهار استانی است که سرقت اندکی در آن رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها