مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

شهید محمود صارمی بهترین الگو برای اصحاب رسانه است

حجت الاسلام سعید مهدوی امین گفت: امروز خبرنگاران باید در همه عرصه‌های خبری از شهید صارمی الگو بگیرند، شهیدی که در سرزمین افغانستان در راه انجام‌ وظیفه خود به فیض شهادت رسید، بهترین الگو برای اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۳۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 07August 2019

شهید محمود صارمی بهترین الگو برای اصحاب رسانه است

به گزارش دفاع‌پرس از بروجرد، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی امین» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید صارمی اظهار داشت: شهید صارمی افتخاری برای این سرزمین است و نه‌تنها متعلق به بروجرد و استان لرستان، بلکه متعلق به جهان اسلام است.

وی افزود: بروجرد همیشه در مسائل جهاد و انقلابی پیشتاز بوده و در این عرصه شهدای زیادی تقدیم شده‌اند، شهید محمد بروجردی، شهید صارمی و شهید شمسه از شهدایی هستند که از شهرستان بروجرد برخاسته و درراه رسالت و دفاع از ارزش‌ها جان خود را تقدیم کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: شهید صارمی زمانی که وارد سرزمین افغانستان شد نشان داد که با شجاعت و شهامت در راه رسالتی که بر عهده دارد قدم گذاشته و در نهایت پاداش رسالت و شجاعت خود را که همان شهادت بود هدیه گرفت.

وی بیان کرد: امروز خبرنگاران باید در همه عرصه‌های خبری از شهید صارمی الگو بگیرند، شهیدی که در سرزمین افغانستان در راه انجام‌وظیفه خود به فیض شهادت رسید بهترین الگو برای اصحاب رسانه است.

مهدوی امین با بیان اینکه خبرنگاران همیشه جلوتر از بقیه افراد قدم برمی‌دارند، عنوان کرد: خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و برای رساندن فریاد مشکلات و مسائل همیشه جلوتر از همه قدم برمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین عبادت شهادت است و امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که در راه وظیفه و دفاع جان خود را تقدیم کرده‌اند.

مهدوی امین خطاب به مادر شهید صارمی گفت: شهدا و شهید صارمی در دامان مادرانی تربیت‌شده‌اند که این‌گونه در راه رسالت کاری جان خود را تقدیم می‌کنند و افتخاری برای این سرزمین می‌شوند.

رشید صارمی برادر شهید صارمی در این دیدار اظهار داشت: شهید صارمی در سال 77 در مزار شریف افغانستان مشغول حرفه خبرنگاری بود و تا آخرین لحظه اخبار را مخابره می‌کرد.

وی افزود: شهید صارمی چند وقتی در افغانستان مشغول به خدمت بود و تنها کسی بود که توانست با اخبار خود، جنایت طالبان را فاش کند و سرانجام در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید.

برادر شهید صارمی تصریح کرد: شهید در آخرین لحظه عمر خود خبر سقوط مزار شریف را مخابره کرد و در این راه خون سرخش با مرکب قلمش درهم‌ آمیخته شد و به شهادت رسید؛ شهادت آرزوی شهید صارمی بود و سرانجام در راه رسالت خبرنگاری به شهادت رسید و امروز افتخاری برای همه ایران است، خبرنگاران باید در راستای رسالت خبری از شهید صارمی الگو بگیرند و امروز وظیفه همه ماست تا راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار