بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 08August 2019

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حرفه خبرنگاری در دنیای امروز که عصر ارتباط بین مردم و مسئولین است به عنوان یک شغل و پیشه‌ای خطیر محسوب می‌شود و خبرنگاران مهمترین عنصر اطلاع رسانی در این عصر هستند. خبرنگار باید در این عرصه راه را نشان بدهد؛ چرا که اگر فعالیت خبری اینگونه شکل بگیرد خبرنگار می‌تواند به هدف والای خود دست یابد.

 خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که بیقرار بر مدار رویدادها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانش سیراب شوند. جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت و شجاعت خبرمگار در شریان‌های حیاتی جامعه به گردش در می‌آید و شناخت و آگاهی اصل زمان را افزونتر می‌کند.

شأن و منزلت خبرنگار عرصه اطلاع رسانی بدان جهت والاست که در جهت ارائه خدمت به مردم و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خوبش را به کار می‌بندد و آنچه که دارند را در طبق اخلاص می‌گذارند.

در این میان نقش خبرنگاران حوزه دفاع مقدس که با سلاح قلم به واژه‌ها جان می‌بخشند تا روایتگر حماسه‌های ایثار و مقاومت مردان این سرزمین باشند ستودنی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدی مازندران ضمن گرامی‌داشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» یاد و خاطره شهدای رسانه استان را گرامی داشته و این روز بزرگ و با عظمت را به تمامی خبرنگاران بالاخص خبرنگاران حوزه دفاع مقدس تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها