امام‌ جمعه بروجرد:

خبرنگاران به عنوان خط شکنان جنگ نرم باید به همه امور واقف باشند

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه نظام در داخل کشور رخ داده و خبرنگاران به عنوان خط شکنان جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی باید به طور کامل به همه امور واقف باشند.
کد خبر: ۳۵۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 08August 2019

خبرنگاران به عنوان خط شکنان جنگ نرم باید به همه امور واقف باشند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی» و روز خبرنگار اظهار داشت: شهادت یک مساله‌ای است که اولیای الهی آرزوی آن را داشته اند.

وی تصریح کرد: حرفه خبرنگاری از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران باید ویژگی های زیادی برای فعالیت در این عرصه داشته باشند.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: امانتداری و اطلاع رسانی دقیق از جمله ویژگی های اصلی حرفه خبرنگاری است که خبرنگاران در این عرصه باید امانتدار حرف و عملکرد مسئولان بوده و آنچه را می بینند و می شنوند بدون کم و کاستی منتشر کنند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: اگر مسئولان و مدیران خدمات رسانی داشته اند به گوش مردم برسانند و برعکس مشکلات موجود در سطح جامعه را به گوش مسئولان برسانند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید ضعف های موجود را با نیت پیگیری مستمر و رفع آنها و نه مچ گیری منتشر و دنبال کنند.

به گفته امام جمعه بروجرد اصحاب رسانه و خبرنگاران باید اخبار صحیح و دقیق را به گوش مردم برسانند و برای برطرف شدن مشکلات راهکارهای مناسب را که از وظایف خبرنگاران است، ارائه دهند.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم ادامه داد: در شرایط بد اقتصادی فعلی، جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاده که حساسیت آن بر همه روشن است.

وی افزود: جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه نظام در داخل کشور رخ داده و خبرنگاران به عنوان خط شکنان جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی باید به طور کامل به همه امور واقف باشند.

فرماندار بروجرد تاکید کرد: خبرنگاران باید تلاش کنند در راه اعتلای فرهنگی تمامی نقشه های شوم دشمنان را علیه نظام خنثی کنند.

به گفته رحیمی، داشتن سرعت، دقت و صحت اخبار و انتشار آن ها از سوی خبرنگاران یک لازمه حرفه ای بوده که همه فعالان این عرصه باید رعایت آن را در سر لوحه فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار