در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی مطرح شد؛

حمایت از یادواره‌های شهدای روستاها و مناطق خراسان شمالی

در دومین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی که با حضور فرماندهان پیشکسوت استان برگزار شد، بر حمایت بیشتر از یادواره‌های شهدا که بهترین بستر برای ارائه فرهنگ دفاع مقدس به عموم مخاطبین هستند تاکید شد.
کد خبر: ۳۵۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ - 08August 2019

حمایت از یادواره‌های شهدای روستاها و مناطق خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، دومین جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس نیروهای مسلح استان با موضوع برنامه ریزی فعالیت‌های کاربردی و آسیب­ شناسی برنامه­‌های اجرایی گذشته برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­ های دفاع مقدس خراسان شمالی گزارشی از برنامه­­ ها و فعالیت­ های گذشته و مراسمات شهدای گمنام را ارائه کرد سپس به تبیین هدف تشکیل جلسه پرداخت.

در ادامه هر یک از حاضرین جلسه نسبت به موضوعات مطرح شده به تبادل نظر پرداختند که در پایان مقرر شد برابر اعلام زمانبندی برنامه ­های مرتبط با دفاع مقدس، صدا و سیمای استان خراسان شمالی نسبت به پوشش خبری و تصویری کلیه برنامه های مرتبط با دفاع مقدس و همچنین مصاحبه رادیویی و تلویزیونی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اقدام کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد برنامه­ های عمومی در مزار شهدای گمنام مدفون در ادارات، دانشگاه­ها و پادگان­ها برگزار شود.

یکی از فرماندهان پیشکسوت در این جلسه به برگزاری یادواره های شهدا در شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و گفت: یادواره های شهدا، بهترین بستر ارائه فرهنگ دفاع مقدس به عموم مخاطبین است بنابراین لازم است از یادواره های شهدای روستاها و مناطق حمایت صورت گیرد و صدا و سیما استان نیز نسبت به پوشش خبری و تصویری تمامی یادواره های شهدای استان اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار