پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

سردار عبدالله ملکی در پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران زحمتکش و پرتلاش استان تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ - 08August 2019

خبرنگاران سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پیامی هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران زحمتکش و پرتلاش استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» که به روز خبرنگار نامگذاری شده است، بهانه‌ای است برای تجلیل از فعالان عرصه مقاومت و پایداری که با سلاح قلم همواره در صف مقدم جنگ نرم دشمن ایستاده‌اند و با هدف نشر ارزش‌های دفاع مقدس مردان سبز و سرخ سرزمین عشق و حماسه خالصانه تلاش می‌کنند.

خبرنگارانی که در لباس سربازی نظام جمهوری اسلامی در سنگر ایثار و مقاومت حماسه‌هایی به بلندای نام شهدا خلق می‌کنند.

همانان که صبورانه با کوله باری از اندیشه‌های ناب و انقلابی روایتگر خالصانه‌ترین تابلوی مقاومت مردان رزم و جنون هستند و حماسی‌ترین اخبار دنیا را عاشقانه می‌نگارند.

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگار استان، از راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه خبر و خبررسانی، از تلاش‌ها و زحمات خالصانه اصحاب رسانه و خبرنگاران صدیق و شریف و صاحبان قلم سرخ که با مجاهدت بی‌بدیل خود در مسیر خدمت به شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهتمام ویژه داشته‌اند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و بهروزی و پیروزی در تمامی عرصه‌های زندگی برای یکایک این عزیزان دارم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها