دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران:

خبرنگاران شهدای مدافع حرم را معرفی کنند

سیدیونس حسینی عالمی با بیان اینکه امروز مهمترین رسالت در کشور به دوش خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران شهدای مدافع حرم را معرفی کنند.
کد خبر: ۳۵۷۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸ - 08August 2019

خبرنگاران شهدای مدافع حرم را معرفی کنند / امروز مهمترین رسالت در کشور به دوش خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدیونس حسینی عالمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ساری، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای رسانه استان، با اشاره به حماسه عاشورای حسینی، اظهار داشت: هدف از اسارت، خبر رسانی، خبرنگاری و رساندن پیام نهضت عاشورا به تمام جهان است.

وی افزود: اگر حضرت زینب (س) و فرزندان اباعبدالله الحسین (ع) نبودند امروز از تشیع و اسلام ناب محمدی اثری نبود.

حسینی عالمی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران ثبت خبر است، این رسالت را مهم برشمرد و گفت: اگر خبرنگاران نباشند واقعیت‌ها به گوش مردم جامعه نخواهد رسید و شهدای خبرنگار واقعیت‌ها را گفتند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقد را از خود شروع کنند و واقعیت‌ها را مطرح کنند و خبر واقعی را بنویسند، با اعلام گله‌مندی از بعضی خبرنگاران که مشکلات جامعه را منعکس نمی‌کنند، گفت: در حوزه های مختلف مشکلات فراوان وجود دارد که محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی از آن جمله است که خبررسانی نمی‌شود.

حسینی عالمی با بیان اینکه رسانه‌ها به بدحجابی و بی‌حجابی بپردازند و از ناهنجاری‌ها خبر بنویسند، گفت: همچنین از زندگی 40 شهید مدافع حرم و فرزندان‌شان خبر تهیه شود تا معرفی شوند.

وی ادامه داد: امروز مهمترین رسالت در کشور به دوش خبرنگاران است که می‌توانند خبرسازی کنند و به نگاه و نوع سخن و دانش مردم جهت بدهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران افزود: خبرنگار باید تأمین بشود تا بتواند به وظیفه شرعی خود به نحو احسن جامه عمل بپوشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار