سفارش به حمایت از انقلاب اسلامی در کلام شهدا

شهدای هشت سال دفاع مقدس در وصیت‌نامه‌های سراسر پند و حکمت خود از توجه به انقلاب اسلامی ایران غافل نبوده‌اند و در لابه‌لای سطور وصیت‌نامه‌های خود سفارش ویژه به حمایت و پشتیبانی از این انقلاب عظیم و اسلامی را داشته‌اند.
کد خبر: ۳۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ - 09August 2019

سفارش به حمایت از انقلاب اسلامی در کلام شهدای لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی(ره)، بذر امید را در دل مستضعفان جهان کاشت و رایحه دل‌انگیز آزادی را در سراسر دنیا پیچاند و از طرفی استکبار جهانی که موقعیت خود را در کشورهای منطقه و جهان در خطر می‌دید از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون انواع ترفندها و توطئه‌ها را برای از پای در آوردن این نهال نوپا به کار برده‌اند که به لطف خدا، پیروی از ولایت مطلقه فقیه و اتحاد و همدلی ملت تمامی این توطئه‌ها نقش بر آب شدند و انقلاب اسلامی  ما با اقتدار وارد گام دوم خود شد.

شهدای هشت سال دفاع مقدس در وصیت‌نامه‌های سراسر پند و حکمت خود از توجه به انقلاب اسلامی ایران غافل نبوده اند و در لابه لای سطور وصیت‌نامه های خود سفارش ویژه به حمایت و پشتیبانی از این انقلاب عظیم را داشته اند. بدین منظور برخی از وصیت نامه‌های شهدای گرانقدر لرستانی را ورق زدیم و نکاتی را که مرتبط با انقلاب اسلامی بود را آورده‌ایم:

شهید نصرت الله آروان

 در همه حال پیرو انقلاب و امام باشید و در نماز جمعه نیز شرکت کنید.

شهید اسد آزاد بخت

 اکنون با وقوع انقلاب اسلامی تحقق حکومت اسلامی می‌رود که وعده‌های حق محقق شود. البته این مقدمه ای برای ظهور منتظر قائم، مهدی موعود(عج) و گسترش حکومت عدالت اسلامی آن حضرت در جهان است آری حکومت عدل اسلامی نظام فعلی را آشکار کرده و باید از آن حمایت مالی و جانی کرد.

شهید علی آژ

 شما باید خدا را شکر کنید که چنین انقلابی دارید و ما چنین رهبری. ما باید قدرامام عزیزمان را بدانیم واز جان و دل فرامین او را گوش دهیم تا خدا از ما راضی و خشنود باشد.

شهید عبدالله احمدی

نگذارید که ضد انقلاب به انقلاب ما ضربه‌ای بزند. با وحدت و یکپارچگی جلوی آنها قد علم کنید و آنها را از بین ببرید.

شهید علی جعفر اسدی فر

تا می‌توانید خدمت کنید و تقوی کسب کنید که هم بهترین توشه برای آخرت می‌باشد و هم در جهان در آینده بتوانید پاسدار خوبی برای خون شهیدان انقلاب باشید.

شهید ابراهیم اکبری

این انقلاب تداوم راه حسین(ع) است هر که مرد راهش است بسم الله.

شهید عباسعلی الیاسی گلباغی

و این را بدانید آن کسانی که در راه باطل قدم می گذارند و در پی خیانت به اسلام و انقلاب اسلامی باشند به زودی زود نابود خواهند شد. این شمایید که باید در نابودی آنان کمک نمایید تا هر چه زودتر اسلام پیروز شود.

شهید روح الله رستگار

ما باید فدای اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم تا انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شود.

شهید احمد سبزی

 گوش به حرف رهبر و پیرو ولایت فقیه باشد و از ارگان‌های انقلابی پشتیبانی کنید.

 شهید سید امیرسید صالحی

حمایت از امام را فراموش نکنید و نگذارید دشمن دوباره بر ما تسلط پیدا کند که ان‌شاء‌الله این آرزو را شیطان بزرگ به گور خواهد برد و متوجه باشید که شهیدان ناظر بر اعمال شمایند. نسبت به انقلاب اسلامی ایران موظف هستید. مبادا قطره خونی از شهدا پایمال شود.

شهید سید احمد عظیمی

برادر و خواهر امیدوارم که با آگاهی استوار، هدف را دنبال و نسبت به انقلاب و امام خمینی پایدار باشید و دنباله رو راه من باشید.

شهید محمد تقی علیزاده

بعد از من همچنان در خط امام و انقلاب به پیش بروید و همواره گوش به فرامین امام فرا دهید که می‌دانید سعادت و رستگاری به همین راه است.

شهید شریف سگوند یاراحمدی

من حاضرم صدها بار کشته شوم و زنده شوم و برای خدمت به جمهوری اسلامی خدمت کنم.

شهید حجت الله قاسمی

قدر این نعمت انقلاب اسلامی ایران را بدانید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها