امام جمعه آبادان:

سقف فشارهای آمریکا تمام شده است

حجت‌الاسلام علی ابراهیم‌پور با بیان اینکه سقف فشارهای آمریکا تمام شده است، گفت: افق روشنی برای اقتصاد ما وجود دارد و رو به رشد است.
کد خبر: ۳۵۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ - 09August 2019

سقف فشارهای آمریکا تمام شده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی ابراهیم پور» امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلای آبادان اظهار داشت: جاده های روستایی بخش اروندکنار به دلیل تعریض نشدن به طور مستمر قربانی می گیرند لذا باید فکری برای ساماندهی این جاده ها شود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از نخبگان با رهبر معظم انقلاب افزود: به تعبیر حضرت آقا پیشرفت علمی سودمند کشور با نگاه انقلابی مبتنی بر تفکر اسلامی امکانپذیراست.

وی در ادامه گفت: در شرایط تحریم های شدید آمریکا ضد کشورمان، سپاه پاسداران پالایشگاه ستاره خلیج فارس را راه اندازی کرد که با آن به صادرات بنزین رسیدیم این در حالی است که بنزین، روزی از نقاط ضعف کشور ما بود اما در تحریم، هم پالایشگاه ساختیم و هم صادر کننده شدیم.

حجت الاسلام ابراهیم پور با بیان اینکه سقف فشارهای آمریکا تمام شده است، افزود: افق روشنی برای اقتصاد ما وجود دارد و اقتصاد ایران رو به رشد است.

وی در بخشی دیگر از خطبه ها به فرارسیدن روز عرفه و عید قربان نیز اشاره کرد و گفت: روز عرفه معادل یک ماه رمضان است و باید از برکات آن استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها