فرمانده سپاه سوادکوه شمالی:

رسانه‎‌ها تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی هستند

محمدرضا خمسیه رسانه‌ها را یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۵۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ - 09August 2019

رسانه یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامی‌داشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی امروز از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی در سپاه و بسیج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ظهر در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت این شهرستان تجلیل شد.

«محمد رضا خمسیه» فرمانده سپاه سوادکوه شمالی ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمد باقر (ع) و گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار داشت: در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می‌برند، قطعاً نقش خبرنگار به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد.

خمسیه با بیان اینکه رسانه یکی از تأثیرگذارترین ابزار در ترویج انقلاب اسلامی است، افزود: ریشه آن را باید در عصرهای گذشته و در تحولات صدر اسلام نیز جستجو کرد.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در ادامه به رسالت‌های خبرنگاران اشاره و تاکید کرد: روز خبرنگار که در سالروز شهادت شهید صارمی است فرصت مناسبی بوجود آورده که چند رسالت مهم تبیین شود.

وی ضمن قدردانی از خبرنگاران به خاطر مسئولیت بسیار سنگینی که بر دوش گرفته‌اید، گفت: در دنیای کنونی که همگان سرگرم کار خود هستند و چندان به عملکرد حاکمان و نقد و بررسی آن ها توجه ندارند، این خبرنگاران رسانه‌ها هستند که با تیزهوشی و دقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی دومین رسالت خبرنگاران انقلابی را تبیین سیره انقلابی خواند و بیان کرد: خبرنگاران با استفاده از ابزاری که در اختیار دارند روحیه انقلابی گری را در سطح جامعه رشد و گسترش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار