سردار اشتری:

زائران حسینی آمادگی چند ساعت معطلی در پشت مرز را داشته باشند

جانشین نیروی انتظامی در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت:قرارگاه اربعین حسینی در مرز مهران در ارائه تسهیلات به زائران ،خوب عمل کرده است.
کد خبر: ۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱ - 07December 2014

زائران حسینی آمادگی چند ساعت معطلی در پشت مرز را داشته باشند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سردار "اشتری" جانشین ناجا، درپایانه مرزی، اظهارداشت: سعی و تلاش نیروی انتظامی این است که بهترین تسهیلات را برای زائران فراهم کند.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری خوب زائران تصریح کرد: سیر مشتاقان و حجم زیاد زائران باعث شده است که در ارائه برخی خدمات برای آنها مشکل پیش بیاید.

جانشین نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه کار خروج زائران از مرز به خوبی و با برنامه ریزی انجام می شود،گفت: پلیس برای ارائه خدمات و خروج زائران تسهیلات خوبی درنظر گرفته است.

سردار اشتری افزود: پلیس توانایی افزایش خروج زائران را از مرز مهران برابر ضوابط و مقررات دارد ولی به علت اینکه کشور عراق آمادگی پذیرش این جمعیت را ندارد خروج با کندی صورت می پذیرد.

وی از زائران حسینی خواست با صبر و متانت آمادگی این موضوع را داشته باشند که ساعاتی را درپشت مرز معطل بمانند.

سردار "حسین اشتری" خاطرنشان کرد: باید از تجربه امسال برای اربعین سال بعد بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به تسهیلات مناسب پلیس و سایر دستگاههای دولتی در مرز مهران گفت: زائران بایستی با صبر و حوصله کافی منتظر خروج از مرز باشند.

جانشین نیروی انتظامی ادامه داد: در موضوع صدور ویزا ،کشور عراق تصمیم گیرنده است.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: با توافقات صورت گرفته تسهیلات بیشتری را از جانب مسئولان عراقی در روزهای آینده در مرز مهران شاهد باشیم.

سردار اشتری تامین امنیت زائران را اولویت پلیس خواند و گفت: تعداد زیادی از زائران خودروهای خود را در نقاط مختلف مهران پارک کرده اند که پلیس برای تامین امنیت این خودرو ها تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی از زائران خواست وسایل نقلیه خود را در محل های از پیش تعیین شده و اماکنی که تحت پوشش گشت های پلیس است پارک کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش پلیس تامین امنیت زائران است گفت:تا این لحظه در مرز مهران مشکل امنیتی نداشتیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار