مسئول واحد فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

تولید عکس‌نوشته با محوریت داستان‌های دفاع مقدس در فضای مجازی

«علی صفری» گفت: داستان‌های کوتاه با محوریت دفاع مقدس جهت آشنایی بیشتر نسل جدید با فداکاری‌های رزمندگان به صورت عکس‌نوشته که بر حسب داستان طراحی و تصویر‌سازی می‌شود، جهت نشر در فضای مجازی تولید خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 10August 2019

تولید عکس نوشته با محوریت داستان های دفاع مقدس در فضای مجازی

«علی صفری» مسئول واحد فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با بیان اینکه امروزه فضای مجازی جهت اغفال جوانان پر از زرق و برق‌های شیطانی  شده است، اظهار داشت: تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس با رویکرد هنری فعالیتی جهت آشنایی بیشتر نسل جدید با ارزش‌های حماسی انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه جذابیت برای خوانندگان در شبکه‌های اجتماعی از اهمیتی به سزایی برخوردار است گفت: داستان کوتاه دفاع مقدس درس های بسیاری به نسل آینده خواهد داد.

مسئول واحد فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با بیان اینکه متن نوشتاری شاید تأثیر چندانی بر مخاطب نداشته باشد خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته با ابزار هنر تأثیر گذارتر خواهد بود.

صفری متذکر شد: تولید داستان با محوریت دفاع مقدس به صورت عکس نوشته و بر حسب داستان طراحی و تصویر‌سازی جهت نشر در فضای مجازی انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار