رئیس شورای عالی سیاسی یمن: حوادث عدن مهر تاییدی بر درستی مسیر ماست

رئیس شورای عالی سیاسی یمن از سازمان ملل خواست تا برای اجرای تعهداتش و بازگشایی فرودگاه بین‎المللی صنعا، به طرف مقابل (دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی) فشار بیاورد.
کد خبر: ۳۵۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 10August 2019

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: حوادث عدن مهر تاییدی بر درستی مسیر ماستبه گزارش گروه بین‎الملل دفاع‌پرس، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن شنبه شب در سخنانی گفت که «امروز از قدرت بالایی برای هدف قرار دادن مواضع دشمن برخورداریم و در عین حال تاکید می‎کنیم که آماده برقرای صلح عادلانه هستیم».

به گزارش المسیره، وی افزود: «از سازمان ملل می‎خواهیم که به طرف مقابل(عربستان و دولت مستعفی یمن) فشار بیاورد تا به تعهداتش پایبند باشد و فرودگاه صنعاء را بازگشایی و جنگ اقتصادی علیه ملت یمن را متوقف کند».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن اظهار داشت که «بر حق خود در دفاع از وطن تاکید داریم و با تمام توان جهت اجبار دشمن برای توقف حملاتش و لغو محاصره پاسخ می‎دهیم».

وی خاطرنشان کرد، «حوادث عدن درستی مسیر ما را تایید می‌کند. رویدادهای عدن حکایت از نیاز ما به آشتی و مذاکره به دور از قیمومیت بیگانگان دارد».

مهدی المشاط ابراز داشت، «از همه نهادهای دولتی می‎خواهیم که برای تبدیل تهدید به فرصت بر مبنای اصول ملی و ساخت دولت جدید تلاش بیشتری بکنند».

وی خاطرنشان کرد: «از نیروهای مسلح و کمیته‎های مردمی وابسته به انصارالله می‎خواهیم که در برابر دشمنانی که از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به یمن استفاده می‏‌کنند، هشیار باشند».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که «ملت یمن امروز با تحرکات جدی و مسئولانه خود از هر زمان دیگری به پیروزی نزدیک‌تر هستند».

المشاط گفت که «کم‌کاری در پرداختن به موضوع فلسطین، همکاری و همدستی با دشمنان آن و خیانت به اسلام و فداکاری‎های امت در دهه‌های طولانی است».

وی تصریح کرد: «امت یمن خواستار حمایت از ملت فلسطین در این مرحله حساس و مقابله با عادی سازی روابط از سوی رژیم‌های خائن هستند».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار