برگزاری طرح «خورشید خانه‌ات باش» در سمنان

کارگاه آموزشی «خورشید خانه‌ات باش» با هدف سبک زندگی جهادی و ارتباط مؤثر بین زوجین با حضوران بانوان و دختران جوان متاهل در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 11August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، کارگاه آموزشی «خورشید خانه‌ات باش» با هدف سبک زندگی جهادی و ارتباط مؤثر بین زوجین با حضوران بانوان و دختران جوان متاهل در سالن شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار شد.

«زینب سلطانی» مدیر دفتر نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس استان سمنان در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: خانواده به عنوان هسته مرکزی و مهم ترین رکن جامعه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و این اهمیت معلول کارکردهای خانواده است.

وی ادامه  داد: طرح «خورشید خانه‌ات باش» با هدف ارائه الگوی اسلامی در تشکیل و مدیریت خانواده و بررسی شیوه‌های موثر رفتاری صحیح در محیط خانواده در راستای تحکیم نهاد خانواده برگزار شد.

سلطانی گفت: این کارگاه آموزشی با شناخت اهمیت نهاد خانواده و آشنایی با کارکردهای فردی و اجتماعی و تبیین ارزش و جایگاه خانواده و خصایص خانواده سالم و ارائه راهکارهای عملی براساس نکات طلایی و کلیدی در استحکام روابط  زوجین برگزار شد  و سعی داریم به صورت متوالی این  دوره ها در استان  و شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار