حجت الاسلام اشرفیان:

خبرنگاران در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی زیبایی داشتند

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تاثیر‌گذار در تاریخ این مرز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی انقلابی جبهه، به این معرکه وارد شده بودند.
کد خبر: ۳۵۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 12August 2019

خبرنگاران در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی زیبایی داشتندحجت الاسلام «محسن اشرفیان» معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: خبرنگار باید به صورت مطالبه گرانه حقوق عامه مردم را مطالبه گری کند و باید رابط بین مردم و مسئولین باشند.

وی گفت: نون و القلم و مایستطرون خداوند به قلم قسم یاد می‌کند از این رو اهمیت قلم و خبرنگاری برای همه روشن هست روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

حجت الاسلام اشرفیان افزود: در ایران اسلامی چه در دوره هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن به دفعات شاهد از جان گذشتگی خبرنگاران رشید میهن عزیزمان در امر تهیه واقعیات و دفاع از آزادگی و اسلام بودیم، دفاع مقدس ملت ایران در مقابل تجاوز بیگانه فصلی تاثیر‌گذار در تاریخ این رمز و بوم است که بخشی از آن ماحصل تلاش خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگارانی بود که با هدف اطلاع‌رسانی و نیز انتقال فرهنگ اسلامی انقلابی جبهه، به این معرکه وارد شده بودند.

معاون قرهنگی اداه کل اوقاف بیان داشت: از صدا و سیمای استانی هم کمال تشکر را داریم و می‌خواهیم همه مشکلات و بی مهری‌ها را به سمع و نظر مسئولین کشوری برساند و نماینده استانی باشد.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در تحقق بیانه گام دوم انقلاب اسلامی همت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار