مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

حکومت دینی، ولایی و نظام اسلامی بزرگترین نعمت‌ الهی است

حجت‌الاسلام «یدالله غلامی»گفت: حکومت دینی، ولایی و نظام اسلامی یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ - 11August 2019

حکومت دینی، ولایی و نظام اسلامی بزرگترین نعمت‌ الهی محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر جشنواره راهیان نور و فعالان حوزه بسیج و سپاه که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد با بیان اینکه موضوع مهم تربیتی جایگاه خاصی دارد و شکر نعمت‌های الهی در دعای روز عرفه تأکید شده، اظهار داشت: حکومت دینی، ولایی و نظام اسلامی یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی به شمار می‌آید.

وی با عنوان اینکه مردم در زمان‌های گذشته در حکومت‌هایی زندگی می‌کردند که ریشه در ظلم و فساد داشت، گفت: باید خدا را شکر کنیم که در حکومت دینی و نظام اسلامی به دنیا آمده و زندگی و خدمت می‌کنیم که دنیای کفر با تمام امکاناتش به جنگ با این نعمت الهی آمده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران به زندگی شهید «هادی باغبانی» پرداخت و افزود: شهید باغبانی در حکومت دینی به دنیا آمد و اینگونه افتخارآفرین شد.

این مسئول عنوان کرد: اگر قلم و رسانه داریم باید شاکر باشیم که در حکومت دینی گام بر می‌داریم که دشمن و کفر تلاش در خاموش کردن این چراغ دارد.

غلامی در پایان با بیان اینکه مشکلات موجود ناشی از ذات انقلاب و حاکمیت دینی نبوده، متذکر شد: مشکلات ریشه در مدیریت برخی مدیران دارد و نباید آن را به اصل انقلاب نسبت داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار