امام جمعه لنده:

نگاه واقع‌گرایانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری محور کار ملت‌های مسلمان باشد

«حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» گفت: باید نگاه واقع‌گرایانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد، محکوم کردن تروریسم و نهیب امت‌های اسلام بر سر زورگویان عالم، محور کار مسلمانان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ - 12August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لنده، «حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: روز عید قربان یادآور حرکت تاریخی حضرت ابراهیم است که قصد داشت فرزند خود را قربانی کند و آن حضرت از این امتحان الهی سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه ما نیز باید از چنین امتحان‌هایی سربلند بیرون بیاییم، افزود: خداوند همواره به انسان‌های با بصیریت و صبور عنایت دارد و ما انسان ها نیز باید با صبوری در این امتحان‌ها به خدواند توکل کنیم.

امام جمعه لنده با گرامی‌داشت دهه ولایت، گفت: ولی فقیه جانشین امام زمان (عج) است و باید تا زمان ظهور آن حضرت، از جانشین وی در زمین اطاعت و پیروی کرد.

محمودی‌اصل عنوان کرد: مراسم برائت از مشرکین با پیام مقام معظم رهبری به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه می‌شود و این روشنگری در سایه ولایت فقیه در حال صدور است.

وی تصریح کرد: باید نگاه واقع‌گرایانه و روشنگرانه مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد، محکوم کردن تروریسم و نهیب امت‌های اسلام بر سر زورگویان عالم، محور کار مسلمانان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها