تجلیل از خانواده شهدای خراسان شمالی در افتتاحیه جشنواره تولیدات صداوسیمای استان‌ها

در مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها که به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود از خانواده‌های معظم شهدای استان تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ - 12August 2019

تجلیل از خانواده شهدای خراسان شمالی در افتتاحیه جشنواره تولیدات صداوسیمای استان‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «ولی‌الله حیاتی» معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار داشت: این جشنواره امسال به میزبانی استان خراسان شمالی از 25 تا 27 مرداد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این جشنواره با حضور مقامات عالی کشور افتتاح می‌شود و تلاش شده از این فرصت در جهت توسعه استان بهره‌برداری کنیم و قطعا اجرای این گونه برنامه ها و نشان دادن ظرفیت های استان خراسان شمالی از طریق شبکه های ملی باعث توسعه هرچه بیشتر استان و جذب گردشگر خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: این جشنواره با همدلی تمامی دستگاه های اجرایی استان انجام می شود و باید تلاش کنیم سفیران خوبی برای شناساندن ظرفیت های استان به تمام کشور باشیم.

حیاتی با بیان اینکه اعتبارات بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها از محل منابع ملی تامین می‌شود، گفت: تلاش شده این جشنواره با  صرفه جویی برگزار شود بنابراین تعداد میهمانان را از هزار و 100 نفر به 700 نفر رساندیم.

«حمید قربانی جم» مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی در ادامه نشست اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب صداوسیما به عنوان حنجره نظام است بنابراین باید بیش از پیش فعال باشد و برنامه هایی در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه تولید شود.

قربانی جم با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی امام خامنه ای به عنوان رونق تولید، افزود: منظور از رونق تولید تنها به اقتصاد مربوط نمی شود بلکه رونق تولید می تواند تولیدات فرهنگی نیز باشد.

وی بیان کرد: بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها به میزبانی استان خراسان شمالی در شش بخش رادیو، تلویزیون، خبر، پژوهش، شعر و موسیقی و فضای مجازی برگزار می شود و این جشنواره با حضور 20 خبرنگار ملی، 300 برنامه ساز و 40 خبرنگار استانی پوشش داده خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استانها که با حضور خانواده های معظم شهدا، نام آوران و چهره های ملی و فرهنگی استان برگزار می شود از خانواده های معظم شهدای استان خراسان شمالی و برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار