مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران مازندران:

ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 22 شهر مازندران برگزار می‌شود

«هدایت مظلومی» از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 22 شهر مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ - 14August 2019

ویژه‌برنامه‌های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در 22 شهر مازندران برگزار می‌شود«هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثار گران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود پر افتخار آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در سیاه چاله‌های دژخیمان بعثی در دوران اسارت پیشانی سپید تاریخ دفاع عاشورایی ما محسوب می‌شود و ضرب المثل روزگار است به گونه‌ای که خواندن و شنیدن آن‌ها به قدری حیرت انگیز و تعجب آور است که عقول دنیوی ما ساحت مقاومت و ایثار آنان را درک نمی‌کند و با زبان عشق باید این حماسه‌ها را تفسیر کرد.

مظلومی تصریح کرد: ولایتمداری و ولایت‌پذیری آزادگان ایران اسلامی در دوران اسارت و در زیر شکنجه شدید و طاقت‌فرسای متجاوزان بعثی صهیونیستی عراق بی‌بدیل بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تعداد آزادگان مازندران را 2 هزار و 356 آزاده برشمرد و افزود: آیین‌های بزرگداشت ۲6 مرداد سالروز بازگشت قهرمانانه و غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در 22 شهرستان مازندران برگزار می‌شود.

مظلومی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزاده، بیان داشت: آزادگان طلایه‌داران خون‌های پاک شهیدان و نمادهای استقامت و سفیران عزت و آزادگی و ایستادگی هستند.

وی اضافه کرد: آزادگان همچنان با صلابت و استوار در عرصه‌های توسعه و سازندگی کشور نقش آفرینی می‌کنند. 

مظلومی اظهار داشت: آزادگان حریت و امنیت را برای امت بپاخاسته ایران اسلامی به ارمغان آورده و در حقیقت سرمایه‌ها و گنجینه‌هایی هستند که همیشه باید مورد تجلیل و تکریم قرار گرفته و از آنان قدرشناسی به عمل آید.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های این مناسبت، تجدید میثاق آزادگان با آرمان‌های مقدس شهیدان با حضور در گلزارهای شهدا و عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهیدان، دیدار و دلجویی از آزادگان، خاطره‌گویی آزادگان قبل از خطبه‌های نماز جمعه، پیاده‌روی خانوادگی آزادگان، گردهمایی آزادگان در 22 شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری، تجلیل و سخنرانی، برگزاری یادواره شهدای آزاده آمل، ارسال پیامک تبریک، برگزاری مسابقات والیبال کارکنان بنیاد شهید، مصاحبه با آزادگان، دیدار با ائمه جمعه و تجلیل آزادگان در نمازهای جمعه از جمله برنامه‌های بنیاد شهید وامورایثارگران مازندران به مناسبت سالروز ورود آزادگان ظفرمند به میهن اسلامی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها