برگزاری آیین بزرگداشت چهلمین روز عروج جانباز «منوچهر علیرضایی» در اهواز

آیین بزرگداشت چهلمین روز عروج جانباز هشت سال دفاع مقدس «منوچهر علیرضایی» با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ - 15August 2019

آئین بزرگداشت چهلمین روز عروج جانباز«منوچهر علیرضایی» در اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیین بزرگداشت چهلمین روز عروج جانباز هشت سال دفاع مقدس «منوچهر علیرضایی» با حضور اقشار مختلف مردم در شهر اهواز برگزار خواهد شد.

این برنامه امروز از ساعت 16 آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه دارد که جمعی از رزمندگان اسلام، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و همرزمان و دوستان این جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس در آن حضور می‌یابند.

این مراسم همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیرخم در مسجد امام حسین(ع) اهواز واقع در کوی فدائیان اسلام برگزار می‌شود و حاضران یاد و خاطره این رزمنده دوران حماسه و ایثار را گرامی می‌دارند.

جانباز «منوچهر علیرضایی» که در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت به علت استفاده دشمنان بعثی از سلاح ممنوعه دچار مصدومیت شیمیایی شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس تحمل چند دهه آثار مجروحیت شیمیایی بیش از دوری دوستان و همرزمان شهیدش را تاب نیاورد و در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به آنها ملحق شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها