امام جمعه موقت ساری مطرح کرد؛

آزادگان رستگاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند

حجت‌الاسلام محمد قاسمی بزرگترین دستاورد دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را تحول روحی و معنوی در جامعه دانست و گفت: آزادگان رستگاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۳۵۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ - 15August 2019

تحول روحی و معنوی در جامعه بزرگترین دستاورد دفاع مقدس محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت ساری پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضاء شورای مشورتی فرهنگی پیام آزادگان مازندران اظهار داشت: ولایتمداری و پاکباختگی به صورت جوهر مقاومت و ایثار در حماسه‌های آزادگان می‌درخشید.

حجت الاسلام قاسمی افزود: ولایت‌پذیری روحیه ‌ستیز با شکنجه‌گران بعثی صهیونیستی را در آزادگان می‌دمید و عزت معنوی و اعتقادی این راست‌قامتان جاودانه را تضمین می‌کرد.

امام جمعه موقت ساری بزرگترین دستاورد دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را تحول روحی و معنوی در جامعه برشمرد و با بیان اینکه حق‌طلبی، ایثار و شهادت‌طلبی میراث گرانقدر انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند که به شدت در دوران دفاع عاشورایی و مقاومت اسلامی تقویت شدند، افزود: آزادگان حریت و رستگاری را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

حجت الاسلام قاسمی گفت: فرماندهان و رزمندگان مازندرانی نقش تعیین‌کننده و سرنوشت‌سازی در دفاع مقدس و سایر عرصه‌های عاشورایی داشته‌اند؛ لیکن در قیاس با سایر استان‌های کشور شهدای مازندرانی معرفی نشده‌اند.

وی با اشاره به تقارن دهه امامت و ولایت با سالروز ورود آزادگان اظهار داشت: «غدیر» رمز گشایش رحمت و هدایت و بازدارنده تباهی است.

این مسئول در پایان بر رفع مسائل درمانی، معیشتی و اشتغال ایثارگران استان توسط دستگاه‌های ذیربط تأکید کرد.

«هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز با اشاره به آمار شهدا و ایثارگران مازندرانی، اشتغال، دارو و درمان و دریافت وام را از مشکلات آزادگان برشمرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار