امام جمعه زاهدان:

مجاهدت آزادگان در هشت سال دفاع مقدس باعث افتخار کشور است

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» گفت: بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز است، کسانی که با مجاهدت خودشان و ایثاری که در هشت سال دفاع مقدس داشتند باعث افتخار این کشور هستند و امروز وظیفه ما است که راه این عزیزان را ادامه بدهیم و دست‌بوس آنان باشیم.
کد خبر: ۳۵۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 16August 2019

مجاهدت آزادگان در هشت سال دفاع مقدس باعث افتخار این کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان ظهر امروز (جمعه) در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار داشت: در هفته پیش رو اعیاد مبارکی در پیش داریم که به تمام مسلمانان تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: عید غدیر یکی از مهمترین اعیاد ما به حساب می‌آید، عیدی که به عید ولایت معروف است، در زمان حکومت پیامبر این رهبری و مدیریت جامعه اسلامی بر عهده خود پیغمبر بود.

وی ادامه داد: در حج به زکات و تقوا و جهاد اشاره شده است اما پیامبر برای اداره جامعه اسلامی بحث ولایت را هم مدیریت کردند، چرا که میخواستند مدیریت جامعه اسلامی حتی بعد از رحلت خودشان به خوبی اداره شود.

خطیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: نتیجه این ولایت در جامعه اسلامی این بود که امروز کشور جمهوری اسلامی ایران راه غدیر ولایت را درک کرده و در زیر سایه این ولایت کشوری مقتدر در جوامع اسلامی و دنیا هستیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته، افزود: بیست و ششم مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن عزیز است کسانی که مجاهدت خودشان و ایثاری که در هشت سال دفاع مقدس داشتند باعث افتخار این کشور هستند و امروز وظیفه ما است که راه این عزیزان را ادامه بدهیم و دست بوس آنان باشیم.

حجت الاسلام محامی گفت: سی‌ام مرداد ماه سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی است که روز مسجد هم نامگذاری شده که این روز بزرگ را هم باید احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: امروزه کشور ما در ساخت انواع مختلف پهبادهای بسیار پیشرفته و همچنین زیر دریایی‌های فوق پیشرفته جزو یکی از کشورهای مهم در دنیا هستیم، در صنعت دفاعی این همه پیشرفت همه در روحیه بسیجی و انقلابی جوانان و آزادگان این کشور است که پشتوانه ولایت و رهبری معظم انقلاب امروز به این جایگاه در دنیا رسیده‌ایم.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: زمانی که روحیه جهادی و خدمت رسانی به مردم باشد و‌ به فکر تلاش برای مردم و جامعه باشیم حتما پیشرفت خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها