امام جمعه عسلویه:

انقلاب پرشکوه ملت ایران مردمی ترین انقلاب است

حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد گفت: انقلاب پرشکوه ملت ایران مردمی‌ترین انقلاب است که 40 سال را پشت سر گذاشته و این از ایمان و ایثار و بزرگی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۵۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 16August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: انقلاب پرشکوه ملت ایران مردمی ترین انقلاب است که 40 سال را پشت سر گذاشته و این از ایمان ایثار و بزرگی ملت ایران است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از موفقیت‌های انقلاب مردم ایران را در کنار زحمات ملت، ولی فقیه و رهبری امام راحل و امام حاضر انقلاب دانستند که استقامت و ایثار ملت را تقویت کرد باید به خود ببالیم که در این کشور زندگی می کنیم این انقلاب با آرمان های گرانسنگ خود به پیش می رود.

امام جمعه عسلویه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر و دهه ولایت افزود: این دهه پر افتخار را باید گرامی بداریم، غدیر عید امامت و ولایت است، غدیر خوب برای مسلمانان تبیین نشده است. غدیر کانون جوشان نبوت محمدی و ولایت علوی است. یک تاریخ سرنوشت ساز و انسان ساز است.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) در غدیر فرمودند که علی با حق است و حق با علی است و رحمت خدا شامل کسی می شود که از او تبعیت کند اهل ایمان او را تصدیق می کنند.

هاشمی‌نژاد افزود: باید تبلیغ غدیر کنیم و از مردم و مسئولین می خواهم در برنامه های غدیر مجدانه شرکت فعال و گسترده داشته باشند. لبیک بگوییم و برای غدیر همت کنیم چراکه غدیر کانون و محور وحدت مسلمانان است.

وی تاکید کرد: اگر مسلمان غدیر را درک کرده بودند عاشورا اتفاق نمی‌افتاد. خطبه غدیر در مساجد خوانده شود و همه در چهار برنامه شاخص دهه ولایت در بیدخون، بساتین و حسینیه صاحب الزمان و حسینیه فاطمه الزهراء عسلویه شرکت پر شور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها