امام جمعه اهرم:

کمک‌رسانی گروه‌های جهادی فقط در مسیر رضای خدا است

حجت الاسلام رضا جمالی گفت: گروه‌های جهادی در کمک رسانی به مردم در کشور بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی فقط در مسیر رضای خدا و خالصانه کار می کنند.
کد خبر: ۳۵۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 16August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام رضا جمالی امام جمعه موقت اهرم در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره اینکه در آستانه عید بزرگ غدیرخم عید امامت و ولایت قرار داریم اظهار داشت: علامه امینی صاحب کتاب الغدیر که مستدلل با استفاده از روایات بیش از ۱۱۰ صحابه پیامبر (ص) از کتاب‌های مختلف است، ولایت علی (ع) را تشریح کردند که مسئله خطبه غدیر که در غدیر خم توسط پیامبر عظیم الشلان اسلام محمد مصطفی (ص) اجرا شد تبیین کردند.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام هادی (ع) ادامه داد: جامع کبیر که شناسنامه اهل بیت (ع) است توسط امام هادی (ع) نگاشته شده که به جایگاه عظمت، علم، حلم و معرفت اهل البیت اشاره کرده است.

جمالی افزود: اگر می‌گذاشتند غدیر ادامه پیدا کند هزاران هزار سال در مسائل مختلف و تفکر غدیر جلو بودیم.

امام جمعه اهرم با اشاره به دیدار رهبر انقلاب اسلامی با گروه جهادی جوانان تصریح کرد: پیشرفت بیش از حد در کار های جهادی، کار جوانان است و لزوم ثبات و حرکت در صراط مسقیم است که این کارهای جهادی بسیار بزرگ در کل کشور انجام می‌شود.

وی بیان داشت: گروه‌های جهادی در حال کمک رسانی به مردم در گوشه گوشه کشور بدون هیچ گونه توقع و چشم داشتی فقط در مسیر رضای خدا و خالصانه کار کردن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها