مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر:

26 مرداد یادآور حماسه صبر بزرگ‌مردان آزاده جنگ تحمیلی است

«احمد دهباشی» با اشاره به اینکه 450 نفر از آزادگان جنگ تحمیلی در استان بوشهر حضور دارند، گفت: 26 مرداد یادآور حماسه صبر و ایستادگی، مقاومت و ورود بزرگ مردانی به کشور است که زجرهای فراوانی را در طول دوران سخت اسارت تحمل کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ - 17August 2019

26 مردادماه یادآور مقاومت و ایستادگی بزرگ مردان آزده جنگ تحمیلی است«احمد دهباشی» مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به وطن اظهار داشت: 450 نفر از آزادگان جنگ تحمیلی در استان بوشهر حضور دارند.

وی افزود: از این تعداد آزاده استان بوشهر 7 نفر شهید و 20 نفر مرحوم شده‌اند. همچنین این استان 2 آزاده مدافع حرم نیز دارد.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر گفت:  26 مرداد یادآور حماسه صبر و ایستادگی، مقاومت و ورود بزرگ مردانی به کشور است که زجرهای فراوانی را در طول دوران سخت اسارت تحمل کرده‌اند.

دهباشی اعزام خانواده‌های آزادگان به مشهد مقدس، برگزاری جشن‌های میلاد حضرت زهرا و حضرت زینب (س)،  مسابقات فرهنگی، سر کشی از خانواده شهدا و ایثارگران و اطعام 450 نفر از نوجوانان و جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را از جمله فعالیت این هیئت دانست و افزود: با همکاری اداره کل بنیاد شهید استان بوشهر 80 نفر از آزادگان سرافراز به اردوی 3 روزه اعزام شدند.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر از دیگر برنامه‌های هیئت آزادگان را دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، سرکشی از بیماران و روایتگری آزادگان در مساجد سطح شهر بوشهر خواند و یادآور شد: همزمان با شب میلاد امام هادی (ع) جشن بزرگی با حضور خانواده آزادگان بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی خلیج فارس بوشهر با اجرای برنامه های شاد و حماسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار