فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

حماسه خونین پاوه یک حماسه مقدس و ارزشمند بود

سردار «بهمن ریحانی» گفت: حماسه خونین پاوه یک حماسه مقدس و ارزشمند بود و از تمام آن‌هایی که برای زنده نگه داشتنِ آن تلاش دارند، قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ - 17August 2019

حماسه خونین پاوه یک حماسه مقدس و ارزشمند بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه که در سالن اجتماعات حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گرانقدر مایه عزت، سربلندی، دوام و بقای جمهوری اسلامی شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: حماسه خونین پاوه یک حماسه مقدس و ارزشمند بود و از تمام آنهایی که برای زنده نگه داشتن آن تلاش دارند، قدردانی می‌کنیم.

وی بیان داشت: اگر نگاهی به دفتر خاطرات انقلاب اسلامی بیاندازیم، می‌بینیم که برخی حوادث و رویدادها حساس هستند و سرنوشت جمهوری اسلامی به آنها بستگی داشته است؛ همچون حماسه پاوه که سرنوشت ایران به این جغرافیا گره خورده بود.

ریحانی افزود: این روز از روزهای ارزشمند و به یادماندنی و از تابلوهای پرافتخار نظام جمهوری اسلامی است که امام به خاطرش آن فرمان تاریخی صادر کرد و امید دشمن را برای جدا کردن این خطه را به یاس تبدیل کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شکست حصر پاوه از روزهای ارزشمند و به یادماندنی و از تابلوهای پرافتخار نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: پیوند امام و امت با این فرمان ثابت کرد تمام توطئه های دشمن برای به چالش کشیدن این منطقه نقش بر آب شد.

این مسئول گفت: مردم مقاوم پاوه با اعتقادی محکم و راسخ به نظام، امام و تفکرات انقلابی محکم در صحنه بودند و در همان روزها پاسداران بومی و پیشمرگان کرد مسلمان مسئولیت شهر را برعهده داستند و دشمن نمی‌توانست این را تحمل کند که مردمان پاوه با تفکر انقلابی محکم ایستاده و از این جغرافیا حفاظت می‌کنند، لذا توطئه‌های زیادی ایجاد کرد و مردم را به خاک و خون کشیدند. آنها به جنایات بزرگی دست زدند که اگر فرمان امام نبود فاجعه بزرگتری برای پاوه رقم می‌خورد.

وی افزود: آن زمان کسی باور نمی‌کرد معجزه رخ دهد ولی بعد از فرمان امام از تمام شهرهای ایران اسلامی برای کمک به این مردم مقاوم راهی شدند.

ریحانی اضافه کرد: مردم این خطه امروز مقاوم، ایستاده و با عزت با افتخار و با روحیه‌ای همچون کوه‌های سربه فلک کشیده منطقه بر پیشانی انقلاب می درخشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ادامه داد: جنایتکاران دیروز، امروز با لباس و رنگ دیگری به دنبال ضربه زدن به مردم کرد بودند، سربازان کرایه‌ای و داعش صفتانی که مایه ننگ دین شدند سعی داشتند به مردم این خطه آسیب بزنند، اما باز هم مردم بصیر و آگاه پاوه و روحانیت با بصیرت این خطه تو دهنی به آنها زد و اگر نبود این بصیرت امروز در مقابل تفکرات انحرافی و ددمنشانه نمی‌توانستم بایستیم.

این مسئول همچنین به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاوه اشاره و خاطرنشان کرد: آن روز تاریخ دیگری برای پاوه رقم زده شد با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی که صحنه های بسیار زیبا و جذابی رخ داد و اعتقادات راسخ آنها و پشتیبانی ولایت را به زیبایی نشان داد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تا زمانی که بر سه اصل ایستادگی، مقاومت و ولایتمداری پایبند باشیم شکست ناپذیر خواهیم بود و ملت سربلندی هستیم و مطمئناً در آینده نزدیک پیروزی‌های بزرگتری خواهیم داشت.

وی بیان داشت: امروز ما توانستیم هیمنه استکبار را بشکنیم و توخالی بودن آنها را به دشمن نشان دهیم، آمریکایی که با حرکت یک ناوش حکومت ها عوض می شد در مقابل ایران خوار و ذلیل شد و پهپاد پیشرفته اش را انهدام کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها