رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دنیای استکبار راهی جز پذیرش شکست و نابودی در برابر ایران ندارد

سردار «غلامرضا سلیمانی» گفت: امروز دنیای استکبار که در مقابل ایران مانع‌تراشی و در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند، باید بداند راهی جز پذیرش شکست ندارد.
کد خبر: ۳۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 17August 2019

آمریکا و اروپایی‌ها باید بدانند راهی جز پذیرش شکست و نابودی در برابر ایران ندارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حصر پاوه که در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی جهان اسلام بود و بارقه‌های امید را در بین ملت‌های مسلمان برای خارج شدن از زیر یوغ و سلطه حکومت‌های وابسته که مانع پیشرفت آنها بودند، زنده کرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را تحولی بزرگ در دنیا و در جهان اسلام برشمرد که باعث شد دنیای استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی که منافع آنها زیر سایه پیروزی انقلاب به خطر افتاده بود به میدان بیایند و از تمام امکانات خود برای متوقف کردن انقلاب بهره گیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نحوه برخورد غرب در قرون گذشته نشان می‌دهد همیشه دولت‌های غربی با روش‌های استعمارگرانه و سلطه جویانه و خصمانه با ملت های مسلمان برخورد کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: غرب و اروپایی‌ها چیزی جز مداخله و برخورد خصمانه، اشغال و چپاول در قبال کشورهای مسلمان چیزی ندیدیم.

سلیمانی گفت: انقلاب پایان یافتن این مداخلات و غارت و استثمار ملت‌های مسلمان محسوب می‌شود و بعد از انقلاب شاهد گشوده شدن یک جبهه بزرگ در مقابل انقلاب و مردم ایران بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از انقلاب ما به دنبال سر و سامان به خلاهای‌های باقیمانده رژیم گذشته بودیم، اما جبهه استکبار فتنه ها و توطئه ها را به اجرا گذاشت.

وی تصریح کرد: تفاوت و تنوع‌های ما موجب شد دشمنان با راهبرد نفوذ استفاده کنند و سیاست‌های خصمانه خود را با هزینه کم علیه مسلمانان و به کمک سایر کشورهای مسلمان به اجرا بگذارند و حکام خودفروخته برای تامین این هزینه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

سلیمانی افزود: اگر امروز در این مکان هستیم و اربعین آن حادثه بزرگ را جشن می‌گیریم باید از زوایای مختلف این حادثه را بررسی کنیم.

این مسئول با تصریح اینکه حادثه پاوه حادثه‌ای به بزرگی قدرت جهان اسلام بود، گفت: شکست حصر پاوه نقطه انتقال فرهنگ مقاومت، ایثارگری و فداکاری محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سه ضلع رهبری، مردم و مدافعان توانستند حادثه‌ای را رقم بزنند که امروز جهان اسلام با بهره‌گیری از آن پیروزهای بزرگی را در جبهه مقاومت در کارنامه خود رقم زده است.

این مسئول بیان داشت: امروز در سواحل مدیترانه، سرزمین های اشغالی، نوار باختری، سوریه، بین النهرین، شمال افریقا همین جبهه مقاومت کارنامه درخشانی دارد و با اقتدار به پیش می رود.

سلیمانی عنوان کرد: امروز دنیای استکبار و آمریکایی‌ها که در مقابل ایران مانع تراشی و در مقابل انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند باید بدانند راهی جز پذیرش شکست و نابودی را نمی توانند در برابر خود داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه امروز کشور در دنیا بیان داشت: ایران امروز در بعد سیاست دارای یک مکتب سیاسی موفقیت آمیز در برابر مکاتب سیاسی دنیا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشور ما امروز در بعد حقوقی یک مردم سالاری و قانون اساسی مترقی دارد و در بعد فرهنگی نیز یک گفتمان سازی تعالی بخش و عدالت‌گرا دارد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین کشورمان اقتدار امنیتی و دفاعی مثال زدنی در بین کشورهای دنیا دارد و مراتب بسیار عالی و تحسین برانگیز در دنیا کسب کرده است.

سلیمانی یادآور شد: در بعد اقتصادی نیز علی‌رغم سیاسیت تحریم خصمانه امریکایی‌ها و همپیمانانش در جنگ تمام عیار اقتصادی، ایران تمام زیرساخت ها را برای پیروزی در اختیار دارد.

وی متذکر شد: اینها همه دستاوردهای حماسه پاوه است و اگر آن روز این ایستادگی رقم نمی خورد معلوم نبود امروز در چه جایگاهی بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها