امیر «فولادی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نقش ایثارگری‌های ارتش در موزه‌های دفاع مقدس معرفی و برجسته می‌شود

رئیس سازمان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش گفت: ایثارگری‌های ارتش در دوران دفاع مقدس جهت انتقال به نسل‌های آینده در موزه‌های دفاع مقدس معرفی و برجسته می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ - 17August 2019

نقش ایثارگری‌های ارتش در موزه‌های دفاع مقدس معرفی و برجسته می‌شودامیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: موزه‌ها اهمیت بسزایی در انتقال آنچه که در دوران دفاع مقدس گذشته است، به نسل آینده دارند.

وی افزود: در هر استان یک موزه تحت عنوان مرکز فرهنگی پیش‌بینی شده است تا عموم مردم و بازدیدکنندگان در جریان مباحث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس قرار بگیرند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش ادامه داد: تسلیحات نظامی، اسناد، المان‌ها و نماد‌های سمبلیک دفاع مقدس، مولفه‌هایی هستند که در موزه برای معرفی ایثارگری‌ها و نقش آفرینی‌های مردم و رزمندگان اسلام و نیرو‌های جهاد و سپاه و سایر سازمان‌ها و به ویژه ارتش در دفاع مقدس به کار گرفته می‌شوند و از این جهت قدرت اثربخشی فراوانی روی مخاطب می‌توانند داشته باشند.

فولادی با اشاره به بازدید خود از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس قم خاطرنشان کرد: در این بازدید، مدیر فنی مهندسی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش که مسئولیت تجهیز موزه‌های دفاع مقدس را به عهده دارد، همچنین نماینده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای تامین بخش محتوایی موزه و مدیران حفظ آثار دفاع مقدس نیرو‌های چهارگانه هوایی، دریایی، زمینی و هوانیروز و پدافند هوایی حضور دارند تا بخصوص مرکز فرهنگی قم در اسرع وقت با بهترین وضعیت و کامل‌ترین محتوا به بهره‌‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار