آیت‌الله علم‌الهدی:

اسارت اوج تغییر ارزش‌ها و حاکمیت معیاری‌های غیرمادی بود

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جریان دفاع مقدس حاکمیت ارزش‌ها را تغییر داد و معیارهای غیرمادی را حاکم کرد، اوج همه این تغییرها نیز جریان اسارت بود که سبب تغییر همه ارزش‌ها شد.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ - 17August 2019

به گزارش دفاع‌­پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس که امروز در دفتر امام جمعه مشهد صورت گرفت، اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان به کشور در دوران 40 ساله انقلاب بعد از سالروز ورود امام راحل به کشور جزو عزیزترین روزها برای مردم است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه با ورود اولین اتوبوس به کشور حتی شادی عجیبی در میان افرادی که وابسته به انقلاب نبودند هم به وجود آمد، خاطرنشان کرد: وقتی جنگ را از جهت اعتقادی و توحیدی بررسی کنیم و نه از جهت سیاسی، متوجه می‌شویم که جریان دفاع مقدس مقدمه‌ای برای حاکمیت دین در جهان و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: جریان دفاع مقدس حاکمیت ارزش‌ها را تغییر داد و معیارهای غیرمادی را حاکم کرد، اوج همه این تغییرها نیز جریان اسارت بود که سبب تغییر همه ارزش‌ها شد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران عامل انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب بودند، اضافه کرد: آثار این انتقال ارزش‌ها در دفاع از حرم دیده شد و این دو دسته را می‌توانند میراث‌داران دفاع مقدس دانست.

این مسئول ادامه داد: جانبازان شیمیایی هر روزشان مانند شهدا است، اسیران نیز به دلیل سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند چیزی کمتر از شهیدان ندارند. امروز سرنوشت نظام ما با همه مراقبت‌ها و تدابیر، به دست کسانی افتاده که به دنبال از بین بردن آثار و ارزش‌ها هستند و به دلیل اینکه شما تمام سختی‌های گذشته را تحمل کرده‌اید باید از این موضوع نیز پاسداری کنید.

علم‌الهدی با اشاره به شعارهایی از جمله در جنگ با دشمن تن به مذاکره ذلت بار نمی‌دهیم و ما سیلی خوردیم تا انقلاب سیلی نخورد که برخی از آزادگان در راهپیمایی 22 بهمن در دست داشتند، بیان داشت: اینکه برخی این شعار را در دست دارید نشان از این است که هنوز باید پاسداری کنید، چرا که جریانی در کشور هنوز اعتقاد بر این دارد که برای حل مشکلات باید به سراغ دشمن برویم.

نماینده ولی‌ فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به برخی جریان‌های قدرت و ثروت که به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: برخی جریان‌ها به دنبال این هستند تا منکرات شرعیه را به عنوان نشاط جوان و ارزش ترویج دهند که اینها سیلی به انقلاب خواهد بود. مهم این است شما مراقب این وضع باشید، چرا که شما که بیشتر رنج دیده‌اید می‌توانید از انقلاب پاسداری کنید نه کسی که حتی یک ساعت برای انقلاب بی‌خوابی نکشیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار