مدیرکل امور اجتماعی استاندار خوزستان:

جوانان ما باید به مباحث ارزشی و فرهنگی دفاع مقدس گرایش پیدا کنند

«محمدصادق کریمی‌کیا» گفت: باید برنامه‌ریزی کنیم تا جامعه هدف ما بخصوص جوانان بیشتر و بهتر و البته با زبان دنیای امروز به مباحث ارزشی و فرهنگی دفاع مقدس گرایش پیدا کنند.
کد خبر: ۳۵۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 17August 2019

هدف باید تولید محتوای ارزشی در حوزه دفاع مقدس برای جوانان باشد //کدوم هدف!!؟//  تیتر و لید همخوانی ندارد///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هم‌اندیشی امورات فرهنگی و اجتماعی حوزه دفاع مقدس امروز با حضور «محمدصادق کریمی‌کیا» مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خوزستان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

«محمدصادق کریمی‌کیا» بر اهمیت جغرافیای خوزستان و اینکه هدف وهابیت و خیلی از دشمنان نظام، جوانان این استان هستند، تاکید کرد: با تمام وجود آماده هستیم که در زمینه‌های ارزشی قدم برداریم. باید برنامه‌ریزی کنیم تا جامعه هدف ما بیشتر و بهتر و البته با زبان دنیای امروز به مباحث ارزشی و فرهنگی دفاع مقدس گرایش پیدا کنند.

در ادامه این جلسه سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بررسی نقش برجسته امورات فرهنگی و تاثیرات اجتماعی در حوزه دفاع مقدس بخصوص در جغرافیای خوزستان پرداخت و اظهار داشت: هر چه در باب محتوای فرهنگی حوزه دفاع مقدس کار کنیم هنوز از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عقب هستیم.

وی افزود: اکثر بچه‌های ارزشی و انقلابی و جهادی از جامعه کم برخوردار و غالباً حاشیه‌نشین کلانشهر اهواز هستند که باید در قالب طرح‌هایی فرهنگی و اجتماعی به آنها توجه بیشتری شود.

علیپور از دغدغه‌مندی مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خوزستان در این حوزه تشکر کرد و گفت: باید جلسات مشترک بیشتری برگزار کنیم و به صورت هدفمند برای قشر نوجوان و جوان استانمان محتوای ارزشی و دفاع مقدسی ناب و امروزی تولید کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار