فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها در چارچوب شاخصه‌های اصلی نظام و انقلاب حرکت کنند

سردار «حمید خرم‌دل» از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست شاخصه‌‌های اصلی نظام، انقلاب و استان را ترسیم کرده و در چارچوب آن حرکت کنند.
کد خبر: ۳۵۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم اظهار داشت: در همه جای دنیا رسانه‌ها موتور پیشران حرکت ارزش‌های مورد اعتقاد یک جامعه بوده و به صورت متحد و منسجم عمل می‌کنند، اما ما تنها کشوری هستیم که هزینه تبلیغات علیه خودمان را خودمان پرداخت می‌کنیم.

وی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست شاخصه‌‌های اصلی نظام، انقلاب و استان را ترسیم کرده و در چارچوب آن عمل کنند و افزود: باید قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران و مولفه‌های قدرت نظام برای مردم تبیین شود و به مردم بگوییم که در گذشته کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: یکی از راهبردها و دکترین انقلاب اسلامی همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند این است که دوران «بزن و در رو تمام شده است» و امروز ما این راهبرد را در توقیف کشتی انگلیسی و ساقط کردن پهباد آمریکایی مشاهده کردیم.

خرم‌دل با تاکید بر مطالبه‌گری از مسئولان،گفت: رسانه‌ها مسئولان را بین مردم کشانده و از آنها بخواهند پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، مواد مخدر و خودکشی در این استان مسأله جدی است، ابراز کرد: متولیان امر باید نسبت به  این موضوع حساس شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد سپاه در حوزه‌های مختلف اشاره داشت و بیان کرد: امسال در حوزه محرومیت‌زدایی سه میلیارد، تسهیلات اقتصاد مقاومتی دو میلیارد و در بحث اشتغال‌زایی 15 میلیارد پروژه داریم.

خرم‌دل عنوان کرد: سپاه علی‌رغم همه بی‌مهری‌ها، در حوزه‌های عمرانی و  اقتصادی کشور هم فعال است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خود را موظف می‌داند که هر جا دولت اعلام کند در کنارش باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها