سردار ناظری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ورود آزادگان به کشور موجب تقویت روحیه مقاومت در ملت شد

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ورود آزادگان بعد از دوران دفاع مقدس باعث تغییر و تحول در انقلاب اسلامی شد، گفت: در آن زمان و با ورود آزادگان به کشور روحیه‌ مقاومت و پایداری در مردم مضاعف شد.
کد خبر: ۳۵۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ - 17August 2019

پیروزهای اخیر برگرفته از روحیه آزادگان استسردار «محمد ناظری» جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: 26 مرداد سالروز بازگشت پرستوهای مهاجر ایرانی آزادگان سرافرازی است که جانانه در دفاع مقدس شرکت کردند و از مرزهای کشور دفاع کردند.

وی افزود: آزادگان شجاعانه از جان گذشتند و هنگامه‌ای که به اسارت درآمدند در شکنجه‌گاه‌های رژیم بعثی عراق باز مجاهدانه ایستادند و مقاومت کردند.

ناظری اضافه کرد: ورود آزادگان بعد از دوران دفاع مقدس باعث تغییر و تحول بسیار در انقلاب اسلامی در سطح کشور شد، روحیه‌ای که جهت مقاومت و پایداری مردم مضاعف شد و امروز هم همان روحیه استقامت و مقاومت را ما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مردم مشاهده می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ساقط کردن پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، نشان از ایستادگی، مقاومت، مردانگی و روحیه رزمندگان است که هم در دفاع مقدس تا پای جان جنگیدند و هم نام و نشان ایرانی را اعتلا بخشیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار