سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند؛

مراسم جشن غدیر در کنار مزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغه

مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه دو تهران و بسیج مسجد علی بن ابیطالب (ع) بوستان نهج البلاغه در کنار مزار شهدای گمنام این بوستان، مراسم جشن غدیر را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ - 17August 2019

مراسم جشن غدیر در کنار مزار شهدای گمنام بوستان نهج البلاغهبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه دو تهران و بسیج مسجد علی بن ابیطالب (ع) بوستان نهج البلاغه مراسم جشن غدیر را همراه با توزیع کتابچه‌های خطبه غدیر برای دو هزار نفر از جامعه هدف را برگزار می‌کنند.

همچنین در برنامه مشابهی که با هدف ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان و به منظور پاسداشت اعیاد و شعائر اسلامی با محوریت پیام غدیر در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود، در کنار برگزاری جشن غدیر، میز گفت‌وگویی هم با حضور کارشناسان مذهبی پیش بینی شده که در خصوص غدیر و ولایت با مخاطبان به بحث و گفت‌وگو و پرسش و پاسخ می‌پردازند. همچنین غرفه بازی فکری و خلاقیت کودکان نیز در جنب این برنامه تدارک دیده شده است.

برنامه یاد شده به مدت سه روز از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۱ درمحوطه باز فرهنگسرا برپا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این ویژه برنامه به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی و فاز یک بوستان نهج البلاغه واقع درشهرک قدس انتهای بلوار دادمان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن‌های ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار