همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در یاسوج برگزار شد

همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور جمعی از آزادگان شهرستان‌های بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و آیین تجلیل از آزادگان جنگ تحمیلی ظهر امروز با حضور جمعی از آزادگان شهرستان‌های بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار شد.

«سید منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: 317 آزاده سرافراز این استان دوران اسارت خود را در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق سپری کردند.

وی از اجرای 29 برنامه به مناسبت سالروز ورود آزادگان در استان خبر داد و افزود: برگزاری شب شعر و همایش پیاده‌روی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران دارای قدرت، شکوه و عظمت است.

وی افزود: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌‌ای رسیده که به بهترین نحو ممکن در مقابل تهدیدهای دشمنان مقابله به مثل می‌کند که نمونه آن را در توقیف نفت‌کش انگلیسی و ساقط کردن پهباد آمریکایی شاهد بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها