امیر تقی خانی:

نیروی هوایی نقش بی‌بدیلی در مقابله با گروهک‌های تکفیری داشته است

امیر تقی خانی در اختتامیه مسابقات قرآن خانواده‌های نیروی هوایی ارتش گفت: پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش نقش کم نظیری در مقابله با تکفیری‌ها، داعش و منافقان داشته‌اند.
کد خبر: ۳۵۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 17August 2019

نیروی هوایی نقش بی بدیلی در مقابله با گروهک‌های تکفیری داشته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید نوژه همدان، با اشاره به بیش از چهار دهه نقش آفرینی تعیین کننده رزمندگان و فرماندهان در مقاطع حساس سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جایگاه نیروی هوایی را در تامین امنیت مرز‌های هوایی ایران و دور کردن سایه شوم تکفیری‌ها و منافقان منحصر به فرد توصیف کرد.

وی افزود: پایگاه شهید نوژه همدان، پایگاه تاکتیکی نیروی هوایی ارتش- با رشادت شهید نوژه در نجات پاوه و ده‌ها عملیات بزرگ، متهورانه و متحیرانه برون مرزی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن پیام آور ایمان، خودباوری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حقانیت و امنیت کشورمان بوده است.

سخنگوی ارتش حاصل کاشت بذر ایمان و معنویت با تمسک به قران را برداشت میوه و محصول امنیت و اقتدار امروز ایران سربلند اسلامی دانست و یادآور شد: هرگز نباید گذشته پرافتخار پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش و مجموعه ارتش سرفراز و نیرو‌های مسلح را فراموش کنیم و خوب است هر از گاهی پرونده پرافتخار شهدا و ایثارگران پایگاه‌های این نیرو برای جوانان عزیز و پیروان راسخ راه شهدا بازگو شود.

وی یادآور شد: وقتی می‌گوییم پایگاه‌های ششم و سوم این نیرو در کمتر از سه ساعت از حمله دشمن بعثی، مراکز حساس آن‌ها را بمباران کردند و یا زمانی که به راحتی و در کلام از عملیات کمان ۹۹ و همچنین شاهکار اچ ۳ و ضربات سنگین به منافقان و نیرو‌های تکفیری نام می‌بریم در واقع از روحیه ایثار، فداکاری و جان فشانی در سایه برنامه ریزی و طراحی‌های دشوار اطلاعاتی و عملیاتی صحبت می‌کنیم که هر کدام شایان تحسین و تقدیر در تاریخ پرافتخار نظام عزیزمان است.

امیر تقی خانی خاطر نشان کرد: منشاء این روحیات، عشق به قرآن، عترت و کسب معارف غنی دینی و مکتبی و صبر و تحمل و همراهی خانواده‌های صبور، مومن و انقلابی است.

وی افزود: ارتش انقلابی در تقویت و گسترش علوم قرآن و حدیث و تحقق رهنمودهای، ولی امر مسلمین با اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح، برنامه ریزی‌های جامعی داشته که اثرات آن در ماموریت‌های دشوار و البته امنیت آفرین دیده می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش تاکید کرد: در صورت امکان بازگویی و تشریح ماموریت‌های خطیر سال‌های اخیر ارتش، مردم و بخصوص جوانان بیش از این به جایگاه تعیین کننده ارتش در تامین امنیت کشورمان پی خواهند برد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها