مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

همایش تجلیل از پیشکسوتان نظامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان نظامی دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در هفتم مهر در این استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 18August 2019

همایش تجلیل از پیشکسوتان نظامی در خراسان جنوبی برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» امروز در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استاندار برگزار شد، اظهار داشت: مراسم تجلیل از پیشکسوتان نظامی دوران دفاع مقدس ششم شهریور همزمان در بیرجند و دیگر شهرستان‌‌های استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان با ریاست استاندار و دبیری این اداره کل خبر داد و اظهار امیدواری کرد با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادارات و دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول افزود: طبق دستورالعمل سراسری 31 شهریور به عنوان روز «قدرت و توانمندی اقتدار نیروهای مسلح» گرامی داشته می‌شود که در این روز رژه نیروهای مسلح با هدف به نمایش گذاشتن قدرت دفاعی و صنعتی برگزار می شود.

فخر تصریح کرد: یکم و دوم مهر با عنوان روز «دانش پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان» و «رونق تولید، حمایت مردمی و خودباوری» نام گرفته که در این روزها، از جوانان، سربازان و مرزداران تجلیل به عمل می‌آید.

وی «بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری و دفاع همه جانبه» را عنوان روز سوم مهر ذکر کرد و گفت: روز «شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخرآفرینان»، روز «معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی»، روز «رزمندگان، حماسه آفرینان، جهادگران» و روز «فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان» از دیگر عناوین هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تقویت روحیه جهادی است، افزود: برنامه‌های سی ‌و نهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما پیروزیم» در سراسر استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

همچنین حجت‌الاسلام «احمد رضایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به تلاقی هفته گرامیداشت دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، بر اعزام راویان و خاطره گویان به مدارس تاکید کرد و بیان داشت: امروز تولید محتوا در فضای مجازی برای جذب جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با گلایه از اینکه هر سال برنامه های گرامیداشت با یک شیوه و روش خاص ارائه می شود بر ابتکار و نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها