امام جمعه آبادان:

فرهنگ دفاع مقدس برای دنیا مثل یک دانشگاه بود

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور گفت: فرهنگ دفاع مقدس برای دنیا به مثابه یک دانشگاه بود.
کد خبر: ۳۵۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ - 18August 2019

فرهنگ دفاع مقدس برای دنیا مثل یک دانشگاه بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که باید در زندگی ما جاری و ساری باشد باور به غدیر و صاحب آن است که این اثر در وجود انسان تکلیف ایجاد می کند و هیچ کس نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه آبادان با تاکید بر اینکه تمامی زوایای زندگی ما باید با غدیر عجین شود تا به عزت برسیم، افزود: در سیاست، اقتصاد، فرهنگ، امور فردی و اجتماعی اگر حقیقت غدیر، ساری و جاری شود، زندگی عزتمندانه ای خواهیم داشت.

وی گفت: اگر بنا بر این باشد که حکومت صالحان برقرار شود، شایسته سالاری نهادینه و عدالت در جامعه گسترش یابد، راه آن دل سپردن به غدیر و صاحب غدیر و حرکت در مسیر غدیر است.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اگر ملت ما در دفاع مقدس موفق و پیروز شد، دلیل آن توسل به غدیر و ائمه اطهار (س) بود، افزود: کسی که در مورد فرهنگ عمومی و اجتماعی مسئولیت ندارد یعنی غدیر شناس نیست، غدیر به ما درک و بصیرت درست را می آمورد لذا نکات مهمی در غدیر نهفته که باید مهم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس برای دنیا به مثابه یک دانشگاه بود و نفس ها در تبیین و تشریح آن سبب شده تا دفاع مقدس را با تمام وجود لمس، حس و منتقل کنید.

حجت الاسلام ابراهیمی پور یادآور شد: سپاه پاسداران که طلایه دار دفاع مقدس بود و هست، محصول پرورش و تربیت دستگاه امام حسین (ع) و غدیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار