گام دوم/ فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا:

جوانان نقش راهبردی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با بیان اینکه جوانان مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند، گفت: در طول تاریخ جوانان این مرز و بوم نشان دادند که نقش مهمی را در اعتلای انقلاب داشتند و دفاع مقدس نمونه‌ای بازر از آن است.
کد خبر: ۳۵۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ - 19August 2019

جوانان نقش راهبردی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «علیرضا رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حالی ۴۰ سالگی خود را به سر برد که دشمنان گمان‌های باطل و شومی به سر داشتند، اظهار داشت: دشمنان تلاش داشتند که ما ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای در بیانیه‌ای خطاب به مردم دستاوردهای مهم طی ۴۰ سال گذشته را عنوان کردند و به جوانان و ملت ایران رهنمودهایی داشتند که می‌تواند چراغ راهی برای همگان باشد.

سرهنگ رودباری گفت: با اجرای بندهای بیانیه گام دوم انقلاب می‌توان به تمدن اسلامی رسید؛ در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان بیشترین نقش را دارند و خطاب مقام معظم رهبری بیشتر به جوانان است‌‌.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری با بیان اینکه هدف ما تربیت نیروهای ولایتمداری است، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در نیروی هوایی تربیت نیرو در تراز انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مهمترین نقش را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند و در طول تاریخ انقلاب، جوانان نقش مهمی داشتند که دفاع مقدس نمونه‌ای بازر از آن است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها