مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در لرستان

سرهنگ حجت‌الله ناصر‌پور گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت برای دومین بار همزمان با هفته دفاع مقدس در استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 19August 2019

همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در جلسه با کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان لرستان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان پیام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به کشور عراق بردند و توانستند ارزش‌ها را در اردوگاه‌های رژِیم بعثی به سربازان عراقی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان بهترین پیام رسانان دفاع مقدس هستند، افزود: فرماندهان عراقی در خاطرات خود زیبایی‌های رفتاری را که از اسرای ایرانی شاهد بوده‌اند؛ بیان کرده‌اند.

ناصرپور با اشاره به سختی‌ها و رنج‌هایی که آزادگان ایرانی در اردوگاه‌های عراق تحمل کردند، گفت: عراقی‌ها بعد از هر وعده غذایی که به اسرای ایرانی می‌دادند؛ آنها را کتک می‌زدند که در این شرایط انسان ماندن، انقلابی ماندن و الهی ماندن کار بسیار دشواری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه ما در چهار دیواری نفس و حصار اسارت نفس هستیم و در این شرایط انسان به سختی می‌تواند راه حق و حقیقت را طی کند، تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از سیم خار نفس عبور کردند و هیچ وقت از حق و حقیقت فاصله نگرفتند.

وی به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این همایش در آخرین روز از هفته دفاع مقدس علاوه بر خرم آباد در سایر شهرهای استان نیز برگزار می‌شود.

ناصرپور با بیان اینکه  آموزش و پرورش، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی می‎توانند بهترین نقش را در برگزاری هر چه با شکوه‌تر همایش تجلیل پیشکسوتان داشته باشند، بیان داشت: این همایش که به عنوان همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت برگزار خواهد شد، برای دومین بار است که در استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار