معاون استاندار همدان اعلام کرد:

سرمایه‌های ارزشمند دفاع مقدس قادر است دنیا را عوض کند

«مصطفی آزادبخت» گفت: سرمایه‌های ارزشمندی از دفاع مقدس داریم که قادر است دنیا را عوض کند، این فرهنگ غنی خودباوری را به ما آموخت‌ که با آن وارد میدان و پیروز شدیم.
کد خبر: ۳۵۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ - 21August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  صبح امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان، با اشاره به اینکه دفاع مقدس دریایی بیکران و بی انتهاست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحت فرماندهی امام خمینی (ره) ‌با فرهنگی اسلامی، ریشه در نهضت عاشورا و غدیر توانست پیروز شود، امتداد یابد و امروز نیز به بهترین شکل ممکن راه امام راحل را با قوت و قدرت ادامه می‌دهد.

آزادبخت با بیان اینکه استانداری به دنبال ارزشی کردن کارهاست ادامه داد: سرمایه‌های ارزشمندی از دفاع مقدس داریم که قادر است دنیا را عوض کند، این فرهنگ غنی خودباوری را به ما آموخت‌ که با آن وارد میدان و پیروز شدیم به همین علت همه وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را پاس داریم و ترویج کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه در جنگ نظامی پوزه دشمن را به خاک مالیدیم اما اکنون رسالت ما سنگین‌تر از دفاع مقدس است، اظهار کرد: شهدا در زمان جنگ خون دادند، به گفته شهید بهشتی کسانی که می‌خواهند پای ارزش‌ها بمانند باید خون دل بخورند، امروز در جنگ‌ تمام عیار روانی و اقتصادی دشمن هستیم که در این جنگ با فرهنگ دفاع مقدس پیروز هستیم.

آزادبخت ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مردم‌ کشور را ناامید کند اما باید به او بفهمانیم‌ موشک‌های نقطه زن و توان‌ نظامی ما ریشه در جنگ‌ و دفاع مقدس دارد، اگر کوتاه می‌آمدیم فشارها بیشتر می‌شد.

وی‌‌ راه مقاومت را فرهنگ دفاع مقدس و توجه به رهنمود‌های رهبری دانست و عنوان کرد: گاهی نیروهای خودی را با دشمن اشتباه می‌گیریم اما باید مراقب باشیم سخنان و رفتار ما دستاویزی برای دشمن نشود، بدون شک توجه به ولایت و فرهنگ ایثار ما را‌ به سرمنزل مقصود می‌رساند.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتکارات در حوزه بزرگداشت هفته دفاع مقدس استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: ماداران و همسران شهدا سراسر خاطره و تجربه هستند و با برگزاری برنامه خاطره‌گویی مادران شهدا می‌توانیم از الگوهای تربیتی آنها بهره ببریم. 

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها پررنگ مسائل دفاع مقدس را منتشر کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ دستگاه‌ها به گونه‌ای برگزار شود که باهم تداخل پیدا نکنند تا کیفیت برنامه پایین نیایید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در پایان گفت: در مدیریت ارشد استان سعی می شود در شایسته سالاری با نگاه به رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا استفاده ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها