سردار عبداللهی:

دوره قدرت تک محور آمریکا گذشته است

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا منتظر ما خواهند ماند اگر وفادار به راهشان باشیم، گفت: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی است و دوره قدرت تک محور آمریکا گذشته است.
کد خبر: ۳۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 22August 2019

دوره قدرت تک محور آمریکا گذشته استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، اولین گردهمایی فرماندهان بسیجی و سپاهی دفاع مقدس استان پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح و سردار براتلو رئیس بازنشستگان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح در اردوگاه سردار جنگل چمخاله لنگرود برگزار شد.

سردار علی عبداللهی در این نشست با بیان اینکه شهدا منتظر ما خواهند ماند اگر وفادار به راهشان باشیم، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی یک قدرت جهانی است و دوره قدرت تک محور آمریکا گذشته است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل  نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیشکسوتان جهاد و شهادت بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اعضای وابسته یک مجموعه هستند، افزود: اقتدار ایران باعث شده حتی صخره جبل الطارق نیز به آمریکا جواب « نه» می دهد و کشتی ما را آزاد می کند.

سردار عبداللهی، اقتدار ایران را در ساقط کردن پهباد گران قیمت آمریکا با موشک ایرانی ستودنی و بی نظیری دانست و عنوان کرد: اکنون مدیریت صحنه سوریه و عراق توسط رزمندگان داوطلب جبهه مقاومت عالی و مثال زدنی است.

وی گفت: سلاح های پیشرفته عربستان بعد از شش سال نتوانسته مردم مظلوم یمن را به زانو درآورد و لذا عربستان به دنبال بیرون آمدن آبرومندانه از منجلاب یمن است.

سردار عبداللهی مبارزه با جنگ نرم دشمن را وظیفه همگان و علی الخصوص پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ذکر خاطرات و تجربیات گذشته انقلاب و حضور در بین جوانان می توانند به نحو احسن الگوی آن روزها را به جامعه امروز گسترش دهند.

وی همچنین اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب با اقتدار نامه ترامپ را از نخست وزیر ژاپن نپذیرفتند چون توکل به خداوند متعال دارند و ایشان برای حفظ و حراست از کشور لحظه ای دست از آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدرمان بر نمی دارند.

سردار «نادر امیر گل»، دبیر برگزاری این نشست نیز در ادامه هدف از برگزاری چنین برنامه ای را تعامل بیشتر و نزدیکی قلوب فرماندهان دفاع مقدس به هم دانست و بیان کرد: مردم با همه مشکلات موجود به سپاه و رزمندگان و فرماندهانش اعتماد دارند.

وی در ادامه، سردار سرتیپ پاسدار علی  عبداللهی را افتخار کشور و استان گیلان دانست و درخواست کرد از وجود ایشان استفاده بهتر و بهینه‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار