الحشدالشعبی عراق، از انهدام یک هواپیما بر فراز یکی از مقرهای خود خبر داد

سازمان نیروهای الحشدالشعبی عراق اعلام کرد که یک فروند هواپیمای جاسوسی را بر فراز یکی از مقرهای خود در اطراف پایتخت این کشور سرنگون کرده است.
کد خبر: ۳۵۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵ - 22August 2019

الحشدالشعبی عراق، از انهدام یک هواپیما بر فراز یکی از مقرهای خود خبر دادبه گراش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، الحشدالشعبی در بیانیه‌ای  اعلام کرد که یک فروند هواپیمای شناسایی را بر فراز یکی از مقرهای خود در نزدیک بغداد منهدم کرده است.

شبکه تلویزیونی «سومریه» عراق، شامگاه پنجشنبه (۳۱ مرداد) اعلام کرد که پدافند هوایی الحشدالشعبی این پرنده ناشناس را حین پرواز بر فراز مقر تیپ ۱۲ خود (واقع در کمربند بغداد) هدف قرار داده و منهدم کرده است.

در بیانیه الحشد الشعبی همچنین آمده است: «پدافند هوایی الحشد الشعبی، مأموریت هواپیمای دشمن را ناتمام گذاشت».

هنوز جزئیات بیشتری در این باره، از جمله زمان پرواز این هواپیما و نوع آن منتشر نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق (زیر مجموعه الحشد الشعبی) نیز در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که «رزمندگان نجباء پهپاد ناشناس را سرنگون کرده است».

اقدام نیروهای الحشدالشعبی در اسقاط این هواپیمای ناشناس، بعد از هشدارهای جانشین رئیس این نیروها درباره پرواز هرگونه هواپیماهای ناشنشاس بر فراز مقرها و انبارهای مهمات صورت می‌گیرد.

«ابومهدی المهندس»، دیروز بعد از حوادث اخیر در پایگاه‌های الحشد الشعبی به ویژه حادثه انفجار در پایگاه هوایی «بلد» اعلام کرد که نیروهای الحشد عراق از این به بعد به هواپیماهای ناشناسی که بر فراز مقرهای خود پرواز کند، شلیک خواهد کرد (+).

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها